رویانیان: قاطعانه از گل‌محمدی حمایت می‌کنم

۵ م دیماه ،

  به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در گفت‌و‌گو با این سایت گفت: متاسفم که همچون بازی با ملوان شاهد بودیم که سرمربی تیم صنعت نفت قبل از بازی در خصوص داوری دیداری که هنوز انجام نشده مصاحبه کرد و جالب‌تر اینکه همچون بازی قبلی این مربی هم از لفظ بازی ۱۱ به ۱۱ استفاده کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه فدراسیون فوتبال و کمیته داوران در راستای حمایت از داوران خود و به جای برخورد با این مصاحبه‌ها سکوت اختیار کرده‌اند تا شاهد اپیدمی جدید در فوتبال ایران باشیم. ما از سرمربی ملوان شکایت کردیم اما ترتیب اثری داده نشد تا اینکه سرمربی صنعت نفت هم اقدام به تکرار همان حرف‌ها کرد و به نقل از کارشناسان داوری، داوری بازی امروز به ضرر پرسپولیس بود و بر اساس اعلام کارشناسان، یک پنالتی مسلم پرسپولیس (خطای بازیکن صنعت نفت روی حسین ماهینی) و یک پنالتی مشکوک دیگر هم گرفته نشد. چرا باید هدفمندانه قبل از بازی در مورد داوری صحبت شود تا داوران تحت تاثیر قرار گیرند؟ این اتفاقات قابل پیگیری و بررسی است و بنده شخصا آن را بررسی خواهم کرد.

رویانیان تصریح کرد: پرسپولیس در بازی امروز اسیر اشتباهات داوری شد و از آنجا که قبل از بازی حرف‌هایی زده شده به هیچ وجه کوتاه نخواهم آمد و برای دفاع از حق پرسپولیس شخصا به فدراسیون فوتبال خواهم رفت تا جواب قانع کننده‌ای دریافت کنم.

وی با اشاره به بازی گفت: بنده پرسپولیس را برنده این بازی می‌دانم و قویا از یحیی گل محمدی حمایت خواهم کرد. تیم ما با دو گل از حریف پیش بود و در هر دو نیمه موقعیت‌های مسلمی را از دست داد و داور هم پنالتی پرسپولیس را نگرفت. قطعا یک پنالتی و شاید هم دو پنالتی. بنده با استناد به صحبت‌های کارشناسان داوری این صحبت‌ها را مطرح می‌کنم. بازیکنان پرسپولیس هم تلاش زیادی داشتند و بنده حمایت قاطعانه خود را از گل محمدی اعلام می‌کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.