رویانیان: مذاکره رودررو با دایی نداشته‌ام

۲۵اردیبهشت،

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دربارهٔ برخی انتقادهایی که راجع به مذاکره پرسپولیس با بازیکنانی که قرارداد دارند مطرح می‌شود، اظهار کرد: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بر اساس اصول فوتبال رفتار کنیم و می‌دانیم که با بازیکنی که با باشگاهش قرار دارد نباید مذاکره کرد.

به گزارش ایسنا ، وی ادامه داد: به طور مثال دربارهٔ مربی انتقاد می‌شود که چرا پرسپولیس با علی دایی که با باشگاه راه آهن قرارداد دارد مذاکره می‌کند. این تصمیم هیات مدیره بود که دایی در گزینه‌های مورد نظر باشگاه باشد بنابراین این موضوع را اعلام کردیم و از کسی هم مخفی نکردیم که بعدا بگویند پرسپولیس مخفیانه با دایی مذاکره کرده است.

رویانیان با اشاره به اینکه تا الان مذاکره رودررو با دایی نداشته است گفت: مذاکره ما با دایی تا الان به صورت پیغام و پسغام بوده که من با مالک و مدیرعامل باشگاه راه آهن صحبت کردم و از آن‌ها اجازه گرفتم که با دایی صحبت کنم اما تا این لحظه مذاکره رودررویی با دایی نداشته‌ایم.

رویانیان گفت: من از این انتقادها تعجب می‌کنم. برخی بازیکنان شاید بخواهند قیمت خودشان را با این بحث‌ها بالا ببرند و بعضی دیگر بخواهند بازیکنان خاصی را مطرح کنند. باشگاه پرسپولیس حق دارد بعد از پایان لیگ با هر بازیکن آزادی وارد مذاکره شود. متاسفم که یکی از بازیکنان استقلال گفته پرسپولیس با او مذاکره کرده است آن هم در این موقعیت حساس که استقلال امشب بازی دارد. باز هم تاکید می‌کنم که ما اصول فوتبال را رعایت می‌کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.