رویایم بازنشستگی در ۳۹ سالگی است

جام جم آنلاین: ایکر کاسیاس وفاداری خود به پیراهن رئال مادرید را بار دیگر مورد تاکید قرار داد.

واژه “وفاداری” برای بسیاری از بازیکنان کنونی فوتبال غریب و نامانوس است ولی برای یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان این چنین نیست. قهرمان اروپا و جهان تاکنون تمام عمر ورزشی خود را در رئال مادرید سپری کرده و با داشتن ۳۱ سال سن تا آویختن دستکش‌ها و خداحافظی از فوتبال فاصله زیادی دارد.

ایکر کاسیاس که در سیزده سالگی نخستین حضورش با پیراهن رئال را تجربه کرد، گفت: “امیدوارم بتوانم رویایم را به حقیقت بدل کرده و فوتبالم را در باشگاهی به پایان برسانم که در ۹ سالگی از آنجا شروع کردم.”

دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۹ برای نخستین بار درون دروازه مادریدی‌ها ایستاد. کاپیتان کنونی رئال مادرید از آن زمان تاکنون همبازیان و مربیان بسیاری را به خود دیده با این حال تنها بازیکن ثابت این سال‌های کهکشانی‌ها بوده است.

این سنگربان ۳۱ ساله با وجود دوره طولانی حضورش در سانتیاگوبرنابئو به فکر خداحافظی از فوتبال نیفتاده است. او در نظر دارد تا سال ۲۰۲۰ درون دروازه قوهای سپید بایستد: “قراردادی دارم که تا ۳۶ سالگی‌ام اعتبار دارد. رویای من این است که در ۳۹ سالگی به فوتبالم پایان دهم.”

کاسیاس زیباترین لحظه دوران فوتبالش را قهرمانی سال ۲۰۰۲ در گلاسکو برابر بایرلورکوزن دانست: “بدون تردید. آن بازی بسیار خاص و برایم بسیار نادر بود؛ چرا که در آن سال از تیم سوم رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده بودم.”

کاپیتان اسپانیا تاکنون ۴۰۴ بازی در رئال مادرید انجام داده و ۵ قهرمانی در اسپانیا، یک عنوان در جام حذفی و ۲ عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را شاهد بوده است. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.