روکش صندلی خودرو باویژگی پوست انسان!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

مهندسان صنایع خودروسازی نیسان تلاش می نمایند تا روکشی برای صندلی اتومبیل های خود تهیه نمایند که ویژگی ها و معیارهای پوست انسان را داشته باشد تا مسافران روی این صندلی ها احساس راحتی کامل داشته باشند.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، درحالی که خودروها iبهتر و راحت تر می گردد، مالکان صنایع خودروسازی با ظرافتهای خاصی iبه دنبال افزایش این راحتی می باشند، مهندس های نیسان درحال حاضر روی صندلیهای خودرو کار می نمایند که نشستن روی صندلیهای خودروها این احساس را iبه فرد منتقل کند که صندلی ها از جنس پوست انسان می باشند.

مهندسان نیسان با استفاده از مواد طبیعی و پلاستیکی روکشی برای صندلیها می سازند که ملاحظه آن در لحظه اول سبب می گردد که برتری آن را نسبت iبه مواد پلاستیکی نرم تشخیص دهید.

مهندسان نیسان در تولید پلاستیکهایی که نشستن روی آنها برای مسافران یک خودرو بسیار راحت است، چهار معیار اصلی را در نظر گرفته اند آنها iبه سفتی و نرم، خنکی و گرمی، سختی و نرمی، خشکی و رطوبت را مدنظرقرار داشته باشند.

 

 

براساس تحقیقات انجام شده توسط نیسان، iبه نظر می رسد که مواد ایده آل در این زمینه مواد نرم، گرم، نرم و مرطوب می باشند.

به گزارش تفسیری مهر، این اقدام با هدف iبه حداکثر رساندن سطح راحتی با انطباق ویژگیهای فیزیکی پوست انسان از نظر انعطاف، دما، نرمی و رطوبت صورت می گیرد.

وقتی آنها iبه مسئله نرمی پوست اشاره می نمایند iبه این معنا نمی باش پوست صرفا لطافت دارد بلکه محققان iبه دنبال مقاومت این روکشهای صندلی ها در مقابل فشار و عواملی می باشند که سبب پارگی روکش صندلی می گردد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.