رویانیان:خوشحالم که استقلال سردار خودش را پیدا کرد/ خلعتبری را می خواهیم اما پیشنهاد مالی استقلال سنگین است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از حل مشکل رضایتنامه کریم انصاری‌فرد خبر داد و گفت: موضوع رضایت‌نامه انصاری‌فرد امروز (سه‌شنبه) نهایی شده و او می‌تواند از این پس در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.محمد رویانیان با بیان اینکه مشکل رضایت‌نامه کریم انصاری فرد حل شده است، ادامه داد: کار اخذ رضایتنامه کریم انصاری‌فرد از طریق کمیته انضباطی فدراسیون امروز (سه‌شنبه) نهایی می‌شود. بنابراین او می‌تواند از فردا در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.
وی درباره آخرین نتایج از انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس نیز گفت: اگر بعضی رسانه‌ها از جمله تلویزیون و برخی مطبوعات اجازه می‌دادند ما امروز قراردادمان را هم با سرمربی جدید بسته بودیم. متاسفانه برخی گزینه‌هایی که هنوز ما با آنها مذاکره نکرده بودیم، نام‌شان مطرح شد و تحلیل‌هایی را درباره آنها منتشر می‌کردند. به طور مثال شبکه خبر تلویزیون یک برنامه مفصل از عملکرد خوزه مانوئل پخش کرد و او را مربی بسیار توانمندی دانست. در برخی مطبوعات هم مانورهایی درباره او دادند تا بالاخره بوجود آمدن این فضا باعث شد مانوئل رقم پیشنهادی‌اش را بالا ببرد! اجازه ندادند ما با آرامش و بدون جنجال‌های خبری کارمان را پیش ببریم.
رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا گزینه‌هایتان برای هدایت پرسپولیس تغییر کرده و پیش‌بینی می‌کنید چند روز دیگر سرمربی جدید را معرفی کنید، گفت: گزینه‌های ما چندان تغییری نکرده است. من می‌توانم مربیان بزرگ اروپایی را هم به پرسپولیس بیاورم اما بخاطر شرایط متفاوت فوتبال آسیا و اروپا بهتر است مربی خارجی معتبری را انتخاب کنیم که در آسیا و به ویژه کشورهای اطراف ایران کار کرده و نتایج خوبی هم گرفته باشد؛ بنابراین دایره انتخاب‌هایمان محدود می‌شود.
وی افزود: هر چند الان بازیکنان زیر نظر یکی از بهترین مربیان بدنسازی ایران با یک برنامه‌ریزی منظم و فشرده مشغول تمرین هستند اما حضور سرمربی بالای سر تیم بسیار مهم است. امیدوارم ظرف چند روز آینده کار را تمام کنم. متاسفانه عرصه برای جولان دادن بعضی دلال‌ها که با برخی لیدرها همکاری می‌کنند، باز شده است. پیش از این به آنها اجازه جولان دادن نداده بودیم، اما الان مشغول حرکت‌هایی هستند تا بر ما فشار وارد کنند اما ما کار خودمان را می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نتیجه مذاکراتش برای جذب محمدرضا خلعتبری با توجه به اینکه شنیده می شود استقلال به او پیشنهاد داده، گفت: ما با خلعتبری صحبت کردیم و او هم قول محکمی داده بود تا به پرسپولیس بپیوندد. الان هم اعلام می‌‌کنیم او را می‌خواهیم اما اگر الان در واکنش به پیشنهاد مالی سنگین استقلالی‌ها بخواهد متقاعد شود و به این تیم برود دیگر خودش می‌داند. شاید ما نتوانیم پول سنگین که درباره‌اش طرح شده را بپردازیم.
وی با بیان اینکه لیست مبالغ قراردادهای بازیکنان پرسپولیس را به وزارت ورزش و جوانان داده است، دراین باره توضیح داد: من لیست تمام قراردادهای بازیکنان پرسپولیس و ترازنامه مالی باشگاه‌ را به وزارت ورزش و جوانان دادم و تصمیم دارم آنها را به مسوولان سازمان بازرسی کل کشور، نهادهای حراستی و هر دستگاه مسوول مرتبط با این موضوع بدهم. حالا باید ببینیم بقیه باشگاه‌ها هم این کار را می‌کنند؟ من متاسفم برای این فوتبال که عده‌ای چنین جنجال‌های بیهوده و کاذبی را در آن ایجاد می‌کنند. هر حرفی را بدون اطلاعات می‌زنند و شرایطی ایجاد می‌کنند که بعضی بازیکنان باورشان می شود ارزش میلیاردی دارند!

رویانیان تاکید کرد: اگر من سقف را رعایت نکردم، ممکن است با اندکی بالاتر از آن بازیکن گرفته باشم، نه چنین مبالغی که به ما می‌بندند، اتهام می‌زنند و جو متشنجی راه می‌‌اندازند که از اصول کار مدیریتی فاصله دارد. من متاسفم برای آن شیوه عملکردی که با بازیکن من تماس گرفته و می‌گویند، حاضریم جریمه قراردادی که با رویانیان بستی را بدهیم و ۲۰۰ میلیون تومان هم به مبلغ توافقی با آنها بیافزاییم تا به تیم ما بپیوندی!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به حضور سردار صلاحی در هیات مدیره استقلال که ظاهرا از دوستان اوست نیز اظهار کرد: استقلال یک سردار کم داشت و خوشحالم که بالاخره سردار خودش را هم پیدا کرد تا اوضاع بهتری پیدا کند.
وی درباره احتمال حضور محمد مایلی‌کهن در کمیته فنی یا کادر فنی پرسپولیس، تصریح کرد: من مایلی‌کهن را دوست دارم. او آدم باشخصیت و مسلمانی است. روی حضور او در پرسپولیس فکر کردم. درباره علی دایی هم همین تامل را داشتم. آنها از ستاره‌های پرسپولیس بودند؛ حالا باید ببنیم در آینده چه شرایطی خواهیم داشت تا نهایتا بهترین تصمیم را بگیریم.
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.