رویانیان:دیروز به مجیدی زنگ زدم و گفتم بیا پرسپولیس / یحیی به پرسپولیس می آید تا به ژوزه کمک کند – اخبار ورزشی

محمد رویانیان می‌گوید دوبار؛ یک بار روز گذشته و یک بار هم پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر با فرهاد مجیدی برای حضور در پرسپولیس مذاکره کرده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به گفت و گوی خود با فرهاد مجیدی، گفت: من روز گذشته با مجیدی صحبت کردم و قبل از فصل هم با او حرف زده بودم و پیشنهاد دادم که به پرسپولیس بیاید. به هر حال باید بپذیریم امثال مجیدی، کریمی، مهدوی کیا و نکونام چهره های برتر این فوتبال هستند. از مجیدی درباره آینده‌اش و وضعیتش در نیم فصل پرسیدم که او مدام با خنده می‌گفت من استقلالی‌ام. مجیدی یکی از بازیکنان با فرهنگ و با شخصیت ماست.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شایعه حضور علی کریمی در داماش گفت: کریمی آنقدر بازیکن بزرگی است که تصمیم بگیرد به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد یا خیر. داماش هم آزاد است که با هر کسی که خواست مذاکره کند.

وی درباره احتمال حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس هم گفت: من با مدیرعامل باشگاه صبا در این رابطه صحبت کردم. از او پرسیدم آیا جدایی گل محمدی از تیم شما قطعی شده؟ که او گفت تقریبا این کار نهایی شده است. من هم گفتم اگر مشکلی ندارد مقدمات حضور او در پرسپولیس را فراهم کنید که آنها موافقت کردند و خود محمدی هم اعلام کرده که دوست دارد در کنار ژوزه به پرسپولیس کمک کند. البته تا الان شخصا صحبتی با گل محمدی نداشته‌ام، اما به طور جدی پیگیرم که در صورت تسویه حساب گل محمدی با صبا او را به پرسپولیس بیاورم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره همکاری این باشگاه با امیر عابدینی به ایسنا، گفت: ما خیلی وقت است که علاقه داریم این کار را انجام دهیم. عابدینی پرسپولیسی بوده و حالا که از دور در کار پرسپولیس دخالت می‌کند پیش ما بیاید و از نزدیک در کارها دخالت کند، اما از شوخی گذشته دوست داریم عابدینی به پرسپولیس کمک کند.
رویانیان همچنین درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان در هفته‌ نهم لیگ برتر، اظهار کرد: سپاهان قهرمان لیگ بوده و در حال حاضر نمایند ما در لیگ قهرمانان آسیا است که باعث خوشحالی و افتخار ماست. امیدواریم که آنها در این جام به مراحل بالاتر صعود کنند.
وی افزود: ما باید تلاشمان این باشد که با کسب نتیجه ای خوب اصفهان را ترک کنیم. بدون شک برای پیروزی در این بازی پاداشی را تعیین خواهیم کرد. بعد از مدتی که بین ما و بازیکنان فاصله افتاده بود می‌‌خواهم امروز قول پاداش خوبی برای شکست سپاهان را به آنها بدهم.
رویانیان در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس در این بازی نتیجه‌ نگیرد، چه تصمیمی اتخاذ می‌کند؟ گفت: قطعا جریمه هم برای این بازی وجود دارد. من تاکید می‌کنم که چه در این بازی و چه در بازی‌های بعد حتما جریمه مالی برای تیم در صورت عدم نتیجه‌گیری در نظر می‌گیریم. با این حال امیدوارم که اولتیماتوم و صحبت‌های من مفید واقع شده باشد و پرسپولیس به خودش بیاید. در غیر این صورت اقدامات جدی‌تری انجام خواهم داد و هر کاری که برای نجات پرسپولیس لازم باشد را انجام می‌دهم. حتی اگر به ضرر خودم باشد.
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.