رویانیان: از تحقیق و تفحص در ستاد سوخت استقبال می کنم

رویانیان: از تحقیق و تفحص در ستاد سوخت استقبال می کنم

رویانیان:
از تحقیق و تفحص در ستاد سوخت استقبال می کنم

ممتازنیوز: رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در واکنش به طرح موضوعاتی در زمینه تحقیق و تفحص از عملکرد این ستاد گفت: مجلس خانه ما است و ما از تحقیق و تفحص استقبال می کنیم.

سردار رویانیان پس از حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس و ارائه گزارش از عملکرد ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اظهار داشت: من علیرغم اینکه ستاد سوخت دستگاه مستقلی نیست و بنابراین تحقیق و تفحص از آن محمل قانونی ندارد از تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد استقبال می کنم؛زیرا یقین دارم مجلس خانه ماست و نمایندگانی که در مجلس هستند با وجدان بیدار و روحیه عدالت محور خود عملکرد دولت در حوزه حمل و نقل و سوخت را مورد تقدیر قرار خواهند داد.
سردار رویانیان در ادامه با اشاره به حضور خود و ارائه گزارش به نمایندگان مردم خاطر نشان کرد: گزارش مستند و شفافی را ار عملکرد ستاد به نمایندگان ارائه دادم و قاطعانه از این گزارش دفاع می کنم.
وی گفت: نمایندگان محترم بدانند از زمانی که بنده ریاست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت را بر عهده گرفتم تاکنون حتی یک ریال از منابع دولتی چه در قالب قانون بودجه سالانه و چه در سایر موارد به این ستاد اختصاص نیافته است،زیرا کلیه بودجه مرتبط با حوزه حمل و نقل و سوخت از ابتدای قانون توسعه حمل و نقل صرفاً به وزراتخانه ها و دستگاه های اجرایی داده شده و ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت وظیفه هماهنگی بین دستگاه ها را داشته است.
سردار رویانیان با اشاره به اقدامات بزرگی که در دولت نهم و دهم در عرصه حمل و نقل و سوخت به وجود آمده است افزود:دستاوردهای دولت نهم و دهم در حوزه حمل و نقل و سوخت در کشور بی نظیر بوده و مطمئناً در تاریخ ایران نیز به یادگار خواهد ماند.
وی ادامه داد: هرچند به طور کامل نتوانسته ایم همه کمبودها و نیازهای حوزه حمل و نقل را تامین کنیم؛ ولی اقدامات انجام گرفته در دولت نهم و دهم قطعاً چندین برابر سال های قبل است؛ زیرا با تحول صورت گرفته در حوزه حمل و نقل شاهد اقدامات زیادی در این عرصه بوده ایم.
وی اضافه کرد: درحوزه سوخت نیز با حذف ۱۰ میلیارد دلار واردات سالانه بنزین امروز به خودکفایی رسیده ایم، عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم استفاده از تولیدات داخلی و همچنین خودکفایی بنزین و بی اثر شدن تحریم دشمنان بزرگترین پاداش در مدیریت سوخت کشور بوده است.
رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در پایان بار دیگر با تاکید بر پاسخگو بودن خود به نمایندگان مجلس در زمینه تحقیق و تفحص گفت: آماده پاسخگویی به نمایندگان محترم مجلس هستم و به زودی نیز گزارش عملکرد ۳ ساله در حوزه حمل و نقل و سوخت را منتشر خواهیم کرد و امیدوارم منصفانه و به دور از هرگونه غرض سیاسی موضوعات مورد رسیدگی قرار گیرد.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.