رویانیان از طرح بزرگ حمایت هواداری پرسپولیس با مشارکت ایرانسل رونمایی کرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست خبری امروز خود از بزرگترین طرح حمایت هواداری رونمایی کرد.
 
به گزارش وبسایت رسمی این باشگاه، محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست خبری امروز خود از بزرگترین طرح حمایت هواداری رونمایی کرد، هواداران میتوانند در این طرح بزرگ که با همکاری شرکت ایرانسل برگزار میشود با ارسال پیامک از خط ایرانسل به شماره ۸۰۴۰۶ عضو شوند، گفتنی است هوادارن ضمن عضویت و حمایت روزانه ۱۲۰ تومان از باشگاه میتوانند در قرعه کشی گوشی های تلفن همراه هوشمند و هر هفته یک خودرو پرشیا شرکت کنند. برای پایان طرح و در زمان جشن برگزیدگان لیگ هم یک خودرو استثنایی در نظر گرفته شده است که شرکت کنندگان میتوانند جایزه ی ویژه خود را از بین برندهای مطرح بی ام و ، بنز ، پورشه یا … انتخاب کنند.
 
و اما … چرا ایرانسل؟
 
به گفته رویانیان: با توجه به مقبولیت قابل توجه ایرانسل در بین نسل جوان و ورزش دوست کشور و همینطور توانایی های منحصر به فرد فنی شبکه ایرانسل، با مشارکت صمیمانه ایرانسل، مجموعه منحصر به فردی از خدمات ویژه و ارزش افزوده به صورت انحصاری و از طریق زیرساخت این شبکه به هواداران پرسپولیس ارائه میشود.
 
از امروز پرسپولیسی های ایرانسل، میتوانند با استفاده از این خدمات بیش تر از همیشه با باشگاه خود در ارتباط باشند، به روز باشند و به پرسپولیس کمک کنند.
 
ایرانسل با توجه به زیرساخت منحصر بفردش در حوزه خدمات ارزش افزوده، اعلام آمادگی کرده که در صورت تامین محتوای مرتبط قادر است در راستای پر کردن خلع بین هواداران و باشگاه و تبدیل تلفن همراه به رسانه همراه و پل ارتباطی هواداری، شبکه تلفن همراه خود، بعنوان اپراتور پیشرو در حوزه ورزش کشور،با ارائه طیف گسترده ای از خدمات ارزش افزوده، از خدمات متنی و آهنگ پیشواز گرفته تا نمایش صحنه های دیدنی و جمع آوری کمک های نقدی، نقش آفرینی کند.
 
این زیرساخت منحصر به فرد ایرانسل، سبب تبدیل تلفن همراه، به رسانه و پل هواداری بزرگی خواهد شد که نهایتا ایجاد شبکه ای بی نظیر از هواداران پرسپولیس را رقم خواهد زد و پر هوادارترین تیم آسیا را منسجم تر و قوی تر از همیشه خواهد کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.