رویانیان از عوامل شکست آلومینیوم بود!

۱۲م اسفند ،

جباری زاده:بازیکنان تبانی کننده را نابود می‌کنیم/

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان با تاکید بر اینکه بعضی‌ها که از تیم کنار گذاشته شدند روی عملکرد بعضی از بازیکنان این تیم تاثیر می‌گذارند، گفت: پیگیری می‌کنیم چه بازیکنانی به صورت تعمدی سبب باخت تیم شدند و اگر قرار به سقوط باشد، برای نابودی آنها دست به هر کاری خواهم زد.

به گزارش ممتازنیوز، حسین جباری‌زاده در گفتگو با مهر در خصوص دلایل شکست سنگین ۶ بر صفر تیم آلومینیوم مقابل تیم فجرسپاسی شیراز ضمن بیان مطلب فوق گفت: به غیر از عملکرد ضعیف بازیکنان تیم، مسائل دیگری وجود داشت که از عوامل اصلی شکست سنگین تیم ما مقابل فجرسپاسی بود.

وی در خصوص این مسائل اظهار داشت: متاسفانه بعضی‌ها که از تیم کنار گذاشته شده‌اند، هنوز در امور تیم دخالت داشته و روی عملکرد بعضی از بازیکنان تیم تاثیر می‌گذارند. امیدوارم پولی که آنها از باشگاه آلومینیوم گرفتند، حرامشان باشد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان همچنین تاکید کرد: در حال حاضر پیگیری این مسئله هستیم که چه بازیکنانی به صورت تعمدی سبب باخت تیم شدند و اگر قرار به سقوط آلومینیوم باشد، برای نابودی آنها دست به هر کاری خواهم زد.

وی یکی دیگر از دلایل اصلی باخت تیمش را اظهار نظرهای اخیر محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دانست و تصریح کرد: به رویانیان به خاطر بلایی که سر تیم ما آورد، تبریک می‌گویم. ایشان آنقدر با مصاحبه‌های خود ما را مورد هجمه قرار داد که داوران روی تیم ما حساس شده‌اند. در این شرایط حتی داور بازی با فجر یک گل سالم ما را مردود اعلام کرد، گلی که اگر گرفته می‌شد نتیجه بازی دو یک شده و شاید در پایان بازی نتیجه چیز دیگری رقم می‌خورد.

جباری‌زاده در این مورد خاطرنشان کرد: آقای رویانیان چرا الان که تیم شما ۴ گل به سایپا زده اعتراضی به داوری نمی‌کنید و یا چرا در خصوص بخشیده شدن محرومیت سرمربی تیم خود که در بازی با ما اخراج شده بود، حرفی نمی‌زنید؟

وی در بخش دیگری از این گفتگو ضمن انتقاد شدید از وضعیت ورزشگاه دستغیب شیراز و زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه ادامه داد: تازه فهمیده‌ایم که چرا فجرسپاسی در بازی‌های خارج از خانه خود شکست‌های سنگینی می‌خورد اما در ورزشگاه دستغیب هیچ تیمی موفق به شکست دادن این تیم نمی‌شود. ورزشگاه دستغیب از هیچ نظری شرایط استانداردی ندارد و وضعیت چمن مصنوعی این ورزشگاه اصلا استاندارد نیست.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان افزود: متاسفانه در این ورزشگاه دو اتاق ۲ در ۳ را به عنوان رختکن به تیم‌های میزبان و میهمان اختصاص داده‌اند، به طوریکه حداکثر در آنها ۱۱ بازیکن می‌توانند جای بگیرند و بقیه بازیکنان به شکلی ناشایست باید در راهروی منتهی به رختکن‌ها بایستند.

جباری‌زاده در پاین گفت: فضای آنجا به قدری کوچک است که حتی مجبور بودیم تخت ماساژ خود را داخل راهرو قرار دهیم. آیا با وجود چنین ورزشگاه‌هایی ادعای حرفه‌ای شدن در لیگ برتر را داریم؟، آیا چنین ورزشگاه‌هایی مورد تایید نمایندگان AFC قرار می‌گیرد؟

دیدار تیم های فوتبال فجرسپاسی شیراز و آلومینیوم هرمزگان در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر عصر جمعه در شیراز برگزار شد و طی آن تیم آلومینیوم با نتیجه ۶ بر صفر برابر فجر شکست خورد. شاگردان پرویز مظلومی پس از این شکست با ۲۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفته‌اند.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.