رویانیان: بازگشت کریمی تصمیم ژوزه و بازیکنان است

۲۲ آبان ،

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: در تیم ما همدلی و انسجام وجود دارد و برای بازگشت کریمی ژوزه و بازیکنان تصمیم گیری کردند.

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران
افزود: اگر مربی درباره چیزی اعتقاد  نداشته باشد من هم اصول را زیرپا نمی گذارم من درباره بازگشت علی کریمی به تیم گزارش تفسیری دادم و اعضای هیئت مدیره استقبال کردند و در ضمن خواسته بازیکنان و ژوزه سرمربی تیم است که کریمی سریع به تیم خود بازگردد.

وی ادامه داد: اکنون در تیم ما اتحاد و انسجام خوبی ایجاد شده است و با بازگشت کریمی این همدلی بیشتر از قبل شود.

رویانیان اضافه کرد: هر کس که تیم را تضعیف کند از تیم پرسپولیس نیست. هر شخصی باید در هر مرحله باید تابع باشگاه باشد. در حال حاضر کریمی مصدوم است با تیم ملی فوتبال ایران تمرین نمی کند پس او می تواند امروز بیاید و با ژوزه برای بازگشت به تیم صحبت کند.

وی ادامه داد: من نگران مصدومیت کریمی هستم و همه امکانات باشگاه را برای بهبودی مصدومیت وی بسیج کردیم.

رویانیان در مورد وضعیت آپیا گفت: آپیا مهمان ما است و ما باید احترام مهمان را نگاه داریم . آپیا و مدیر برنامه هایش که بازیکن رئال مادرید است مهمان باشگاه می باشند و حرمت آن هاواجب است.

وی ادامه داد : آپیا در حال حاضر تست های پزشکی باشگاه را سپری میکند تا مطمئن نشویم با او قرار داد نخواهیم بست .

رویانیان افزود: البته تست پزشکی همه چیز را مشخص می کند و در ضمن ژوزه نیز باید او را از نظر فنی تایید کند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران در مورد مبلغ قرار داد آپیا تصریح کرد: مبلغ قرار داد باشگاه پرسپولیس با آپیا یک میلیارد و نیم میلیون تومان نیست و این اتهاماتی است که به ما می زنند. قطعا با این قیمت دلار نمی توانیم به بازیکنان خارجی پول بدهیم. مبلغ ما محدود است البته آپیا بازیکن بااخلاقی است که این مطلب را می داند.

*فتح الله زاده دیگر بمبی ندارد

رویانیان در مورد اظهارات فتح الله زاده درباره بازیکنان خارجی پرسپولیس گفت: ظاهرا علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال دیگر بمبی برای ترکاندن ندارد البته من در قبل اشتباه کردم که گفتم بمب می ترکانم و حرف خود را پس می گیرم من همیشه برای پرسپولیس به دنبال بازیکنان بزرگ هستم اما این بار بدون سر و صدا این کار را می کنیم. چون یک بار سرو صدا کردیم و در نهایت ضرر کردیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد جام حذفی اظهار داشت: خوشحالم که جام حذفی برگزار می گردد اما متاسفانه این جام ناقص برگزار می گردد و تیم های دسته های پایین حضور ندارند. چینش قرعه کشی جام حذفی اشتباه بود که تیم های لیگ برتری به هم خوردند. ما در مورد برگزاری جام حذفی نظر خود را گفتم و قرار نبود که در جلسه دیروز قرعه کشی صورت گیرد.

وی درباره عدم حضور در جلسه تصمیم گیری در مورد جام حذفی گفت: من به سبب این که مسافرت بودم دعوت نامه سازمان لیگ را ندیدم ولی حضور نیافتن سببی بر این نیست که حق مان ضایع شود باید قرعه کشی را بعد از تصویب هیئت رئیسه فدراسیون انجام دهند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.