رویانیان: برای جذب ساموئل با استقلال توافق کردیم/انصاری فرد و زاید را از دست نمی دهیم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از مذاکره برای جذب ساموئل هافبک تیم فوتبال استقلال خبر داد اما تاکید کرد؛ قرار نیست بازیکنی از پرسپولیس با ساموئل معاوضه شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: اخبار زیادی درباره معاوضه یک بازیکن پرسپولیس با ساموئل منتشر می شود، این موضوع باعث می شود که بازیکنان ما دچار مشکل شوند. بنابر این لازم است توضیح دهم و اعلام کنم که اقدامات اولیه برای به خدمت گرفتن ساموئل در نیم فصل صورت گرفته است. ما مذاکرات و توافقاتی با باشگاه استقلال داشته ایم اما هنوز چیزی قطعی و صد در صد نشده است.

وی افزود: درباره معاوضه ساموئل با بازیکنی از پرسپولیس باید بگویم که چنین چیزی صحت ندارد و قرار نیست ما یکی از بازیکنان خودمان را با ساموئل معاوضه کنیم و تاکنون هیچ مذاکره ای در این باره انجام نشده و اگر قرار باشد ساموئل به پرسپولیس بیاید صحبت برای معاوضه یک بازیکن  نکرده ایم.

رویانیان درباره کریم انصاری فرد و ایمون زاید نیز گفت: به هیچ عنوان این دو بازیکن را از دست نمی دهیم. آنها پرسپولیسی هستند و مورد علاقه هواداران. انصاری فرد و زاید بازیکنان خوبی هستند که قصد از دست دادن آنها را نداریم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره اخباری که مبنی بر جدایی شهاب گردان و سامان آقازمانی منتشر می شود گفت: اینگونه نیست ما قصد معاوضه سامان آقازمانی را نداشته ایم و چنین چیزی صحت ندارد. شهاب گردان دروازه بان توانمندی است که لیاقت و شایستگی های زیادی دارد. اتفاقا هم با مانوئل و هم با کیروش درباره شهاب گردان صحبت کردم و او انشاءا… به آنچه که لیاقت آن را دارد، دست پیدا می کند.

وی در پایان افزود: در جمع بازیکنان پرسپولیس نیز از نگاه حرفه ای و صبورانه گردان تقدیر کردم. او فرصت بازی کردن پیدا نکرده اما هرگز حاشیه ای برای تیم بوجود نیاورد. این موضوع قابل تقدیر است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.