رویانیان جواب بیانیه سپاهان را داد/ به‌جای این حرف‌ها تکلیف افتضاح آب‌ آلوده و قهرمانی را روشن کنید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – فارس نوشت:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جواب مدیرعامل سپاهان را داد.

 درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه سپاهان و بیانیه این باشگاه اظهار داشت: آقایان در آستانه بازی با پرسپولیس بهترین ترفند را در نظر گرفتند که بخواهند ما را عصبانی کنند اما سپاهانی‌ها را دوست داریم و عاشق آنها هستیم.

وی افزود: هرگز اسیر جوسازی‌ها نمی‌شویم و خیلی خونسرد میزبان سپاهان خواهیم بود، چرا سپاهانی‌ها به تهران نیایند؟ قدمشان روی چشم ما.

رویانیان ادامه داد: اما آقایان عزیز بهتر است به جای این حرف‌ها تکلیف آن افتضاح آب‌های آلوده و غش کردن بازیکنان ما، محسن قهرمانی و آن بازی تاریخی و سپس فتیله‌پیچ میثم حسینی را روشن کنند. به نظرم اینها مهمتر است تا مسائل دیگر.

مدیرعامل قرمزپوشان خاطرنشان کرد: صادقیان یک جوان جویای نام است که همه از او می‌ترسند، مشخص است که این بازیکن در یک بازی چه کارها که نمی‌کند، پس حق دارند که از او بترسند، 

وی دربارهٔ هادی عقیلی نیز گفت: خدا شاهد است من اصلاً در جریان مسئله عقیلی نبودم اما شما مرد باشید و از مدافع خود دفاع کنید. او مدافعی با ارزش و مستحکم است و به جای متهم کردن دیگران از وی دفاع کنید. ما سپاهانی‌ها را دوست داریم اما گفتم برخی مسائل کمی در ذهن مردم ابهام‌برانگیز شده که بهتر است به جای جوسازی‌ها این جواب‌ها را بدهید و زیاد دنبال برخی مسائل در آستانه بازی پرسپولیس و سپاهان نباشید.

رویانیان در پایان خاطرنشان کرد: آقایان هرچقدر دوست دارند ما را بکوبند، ما باشگاه پرسپولیس هستیم و آنها سپاهان و احترام‌شان بر ما واجب است. اما برخی مسائل نیز به زبان آوردند که برای ما در آستانه این بازی جالب است. من این حرف را می‌زنم اگر سپاهان حرفی زده برای خودش گفته، بهتر است بیاید در زمین مسابقه حرف بزند. البته این کار اصفهانی‌ها از قبل پیش‌بینی شده بود ولی قدم هواداران خوب و فهیم سپاهان بر روی چشم ما و ما هیچ مشکلی نداریم. برخی صحبت‌ها انجام شد که من هم معتقدم که برخی پاسخ‌ها در بین این حرف‌های‌شان گفته می‌شد بد نبود. فقط من این را می‌خواهم که مسائلی را که ما مطرح کردیم حداقل آنها را حل کنند و بقیه چیزها دیگر پیشکش باشد. چون جواب دادن به این مسائلی که گفتیم سخت نیست.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.