رویانیان خطاب به فردوسی پور:فقط دوست داری تعریف بشنوی ، برای همین دایی را می کوبی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محمد رویانیان با حضور روی خط برنامه ۹۰ سعی کرد از موضع مجری برنامه در قبال جنجال قلیان های میوه ای و از کارشناس داوری برای صحیح دانستن گل دوم فولاد گلایه کرد.

به گزارش ممتاز ؛ محمد رویانیان با حضور روی خط برنامه ۹۰ دربارهٔ موضع برنامه ۹۰ بر سر قلیان کشی بازیکنان امید موضع گرفت. او که از هجمه ایجاد شده برای دو بازیکنش یعنی محسن مسلمان و پیام صادقیان را غیر منصفانه می دانست. رویانیان در این باره دقایقی نسبتا طولانی با فردوسی پور بحث کردند. رویانیان اعتقاد داشت فردوسی پور مسبب همه این هجمه ها به بازیکنانش برنامه عادل فردوسی پور بوده است. او اصرار داشت که ۳ سبب مهم برای دست نداشتن بازیکنانش در این اتفاق وجود دارد . یکی تکذیب علیرضا منصوریان ، دومی اقرار صاحب کافی شاپ و در نهایت حرف های حاج محمدی بازیکن تیم ملی امید به عنوان هم اتاقی این بازیکنان. البته فردوسی پور هم تاکید داشت اسمی از این بازیکنان در ۹۰ نیامده و این حرف را علیپور در مصاحبه ای به ایسنا گفته است. البته سردار هم گفت:« اصلا علی پور چه کاره است که حرف بزند یا حکم بدهد؟»

رویانیان بعد از این با افشاریان بحث داشت. بحثی بر سر کارشناسی او از گل افشین به سرخپوشان . مدیر پرسپولیس گفت:« کجای قانون داوری عنصر معنوی وجود دارد که شما خدا را شاهد می گیرید؟ شما امروز به دیدن اعضای دپارتمان داوری رفتید و الان دارید برای اینکه فشار از روی داوران کم بشود این طور اظهار نظر می کنید.»

در واکنش به این گفته ها افشاریان هم گفت:« بابا جان من اگر می گفتم حق با پرسپولیس بود که همه می گفتند به به اما من آدمی نیستم که چیزی که به آن باور ندارم را بگویم.»

او کمی بعد هم درحالی که با پیامک پسرش متوجه رویانیان چه می گوید ، گفت:« من تازه متوجه شدم آقای رویانیان چه می گویند. من گفتم افشین در حرف هایش گفته خدا شاهد است … من ۲۰۰ بار دیگر هم آن صحنه را ببینم می گویم آن خطا هند نیست. این نظر من است. می تواند درست باشد یا غلط اما نظر من است. من اگر حرفی می زنم حاصل یک عمر داوری ام است. الان بگویم هند که خودم راحت می شوم. من تشخیصم هند نیست. من ۱۰۰۰ تا بازی بزرگتر از این را قضاوت کردم. خودم را بیشتر از همه دوست دارم. من از خودم راضی هستم. ۲۰۰ بار دیگر هم ببینم می گویم هند نیست.»

در ادامه این برنامه رویانیان گفت تریبون دست فردوسی پور و افشاریان است که عادل گفت:« شما فقط دوست دارید که از کارهای تان تعریف شود.» این حرف همانی بود که سردار دنبالش می گشت و سریع گفت:«اتفاقا شما بسیار دوست داری فقط تعریف بشنوی. علی دایی یک کلمه از تو انتقاد کرد ، ببین چه کردی! داری دایی را می کوبی.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.