رویانیان: در طول مسئولیتم در ستاد سوخت یک ریال اعتبار دولتی به ستاد داده نشده است

۲۷ آبان ،

16-326.jpg

رییس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور گفت: در طول مسئولیتی که در ستاد مدیریت حمل و نقل بوده‌ام، یک ریال بودجه دولتی از اعتبارات حوزه حمل و نقل به ستاد سوخت اختصاص داده نشده است و لذا تحقیق و تفحص در این زمینه مفهومی ندارد.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت یک ستاد هماهنگ‌کننده و فاقد جایگاهی مثل وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مستقل است. همچنین بزرگترین افتخار این ستاد، اقدامات انجام شده در زمینه خودکفایی بنزین، کاهش مصرف سوخت است.

وی با اشاره به این که در حوزه حمل و نقل بهترین عملکرد را در طول ۳۰ سال قبل در دولت نهم و دهم داشته‌ایم اظهارامیدواری کرد که نمایندگان مجلس به دور از هر گونه اعمال نفوذ توسط بعضی‌ها، آزادانه و مستقل مانند همیشه تصمیم صحیح گرفته و در این شرایط جو کشور را آن هم در حوزه‌ای که بهترین عملکرد را در هدفمندی یارانه‌ها داشته است، مخدوش نکنند.

رییس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور تصریح کرد: معتقدم که مجلس خانه ما و ملت است و لذا قطعا نمایندگان با عدالت و مصلحت، بهترین تصمیم را خواهند گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.