رویانیان: دولت و کفاشیان همدیگر را قبول ندارند

۰۹م اسفند ،

دعوا ادامه دارد و هیچکدام از دو طرف کوتاه نمی آیند. لحن محمد رویانیان نسبت به چند روز قبل کمی آرامتر شده است اما همچنان قاطعانه می گوید که رئیس دپارتمان داوری صلاحیت ندارد و باید برود. اینها حرف های رویانیان بعد از جلسه روز دوشنبه هیئت مدیره است.

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: دعوا ادامه دارد و هیچکدام از دو طرف کوتاه نمی آیند. لحن محمد رویانیان نسبت به چند روز قبل کمی آرامتر شده است اما همچنان قاطعانه می گوید که رئیس دپارتمان داوری صلاحیت ندارد و باید برود. اینها حرف های رویانیان بعد از جلسه روز دوشنبه هیئت مدیره است.

دولت، کفاشیان را قبول ندارد

با بحث هایی که مطرح کردم دنبال این بودم که حق باشگاه را بگیرم. من مثل آقایان نیستم که وقتی فدراسیون فوتبال دچار مشکل می گردد فقط بخندم. من باید به ۳۰ میلیون هوادار جواب بدهم. در کار من جدیت حرف اول را می زند، نه خنده. تا مهاجمان ما می آیند گل بزنند پرچم آفساید را بالا می برند!

بهتر است آقایان فدراسیون خودشان را درست کنند. مهاجمان ما هم چندتا چندتا گل نمی زنند! نمی خواهیم کسی نگران ما باشد! خودشان را درست کنند. همه می دانند من به کفاشیان رأی دادم اما او ضعف دارد. قاطعانه می گویم کفاشیان با دولت مخالف است و دولت هم او را قبول ندارد چون اعتمادسازی نکرده. یکی از دلایلش این است که در فدراسیون با خودش هم دعوا دارد.


دپارتمان داوری صلاحیت ندارد

نظرخواهی برنامه ۹۰ را دیدید، ۶۰ درصد مردم با ما موافق بودند و بقیه شاید از پرسپولیس خوششان نمی آمد که آنطور رأی دادند. داوران ما زحمتکش می باشند اما دپارتمانی که با کمیته داورانش دعوا دارد صلاحیت ندارد. برای بازی ما با آلومینیوم داوری فرستادند که دو سه هفته محروم بوده.

این غلط بودن مدیریت را نشان می دهد. روی حرفم هستم. معتقدم عسگری مدیریت ندارد. حضور ایشان به جامعه داوری لطمه وارد کرده و بهتر است برود. فدراسیون هم برای حرکت و شأن داوران باید مدیریت خود را تغییر دهد.


سابقه نداشت در نیم ساعت دو مربی اخراج شوند

اخراج گل محمدی و دستیارش پرسپولیس را تحقیر کرد. سابقه نداشت در نیم ساعت دو مربی اخراج شوند. مگر گل محمدی جان بچه هایش را قسم نخورده که هیچ حرف بدی نزده؟ پس چرا هیچکس حرف های او را گوش نمی دهد؟

 یحیی مربی ای است که هیچ پشت پرده ای ندارد. تا امروز هم هیچ بی احترامی نکرده اما ۲ بار اخراج شده اما ما به گل محمدی و بازیکنان اعلام کردیم که هیچ کاری با این موضوعات نداشته باشند و با قدرت پرسپولیس را رو به جلو ببرند.


بالاتر از حد خودشان حرف می زنند

آنهایی که گفته اند رویانیان را از فوتبال تعلیق می کنیم این کاره نیستند و بالاتر از حد خودشان حرف می زنند. آقای علیپور سرور من است اما این موضوع در ارتباط با هر کس باشد نمی توانند کسی را تعلیق کنند، ضمن اینکه اگر دوست دارند تعلیق کنند بسیار خوشحال می شوم که ساعت ۹ فردا صبح من را از حضور در فوتبال تعلیق کنند. احترام علیپور برای من واجب است اما او باید در حرفش تجدید نظر کند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.