رویانیان: قاطعانه از گل محمدی حمایت می‌کنیم/ مصاحبه های قبل از بازی را پیگیری می‌کنم

۵ م دیماه ،

18-310.jpg

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد شدید از مصاحبه کاسیمیرو که ابراز امیدواری کرده بود بازی ۱۱ به ۱۱ به پایان برسد، نسبت به آنچه تاثیر روانی در سوت های داوران دانست اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل نفت آبادان و از دست رفتن دو امتیاز دیدار خانگی، گفت: باب شده بعضی مربیان قبل از بازی دربارهٔ داوری مصاحبه می‌کنند تا داوران را تحت تاثیر قرار دهند و در حاشیه همین جریان سازی ها تیم ما امروز بازی برده را با مساوی عوض کرد.

وی افزود: متاسفم که همچون بازی با ملوان شاهد بودیم که سرمربی تیم صنعت نفت قبل از بازی، دربارهٔ داوری دیداری که هنوز انجام نشده مصاحبه کرد و جالب تر اینکه همچون بازی قبلی این مربی هم از لفظ بازی ۱۱ به ۱۱ استفاده کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه فدراسیون فوتبال و کمیته داوران در راستای حمایت از داوران خود و به جای برخورد با این مصاحبه ها سکوت اختیار کرده اند تا شاهد اپیدمی تازه در فوتبال ایران باشیم. ما از سرمربی ملوان شکایت کردیم اما ترتیب اثری داده نشد تا اینکه سرمربی صنعت نفت هم اقدام به تکرار همان حرف ها کرد و به نقل از کارشناسان داوری، داوری بازی امروز به ضرر پرسپولیس بود و بر اساس اعلام کارشناسان، یک پنالتی مسلم پرسپولیس (خطای بازیکن صنعت نفت روی حسین ماهینی) و یک پنالتی مشکوک دیگر هم گرفته نشد. چرا باید هدفمندانه قبل ازبازی در مورد داوری صحبت شود تا داوران تحت تاثیر قرار گیرند. این اتفاقات قابل پیگیری و بررسی است و بنده شخصا آن را بررسی خواهم کرد.

رویانیان تصریح کرد: پرسپولیس در بازی امروز اسیر اشتباهات داوری شد و از آنجا که قبل از بازی حرف هایی زده شده به هیچ وجه کوتاه نخواهم آمد و برای دفاع از حق پرسپولیس شخصا به فدارسبون فوتبال خواهم رفت تا جواب قانع کننده ای دریافت کنم.

رویانیان با تاکید بر حمایت قاطع از سرمربی تازه تیم گفت: بنده پرسپولیس را برنده این بازی می دانم و قویا از یحیی گل محمدی حمایت خواهم کرد. تیم ما با دو گل از حربف پیش بود و در هر دو نیمه موقعیت های مسلمی را از دست داد و داور هم پنالتی پرسپولیس را نگرفت. قطعا یک پنالتی و شاید هم دو پنالتی. بنده با استناد به صحبت های کارسناسان داوری این صحبت ها را مطرح می کنم. بازیکنان پرسپولیس هم تلاش بسیاری داشتند و بنده حمایت قاطعانه خود را از گل محمدی اعلام می کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.