رویانیان: متاسفم که کنترل دهانش را ندارد/ دلارهای حقیقی گران شد، با پولش مانوئل و کادرش را آوردیم

به گزارش خبرآنلاین ؛ محمد رویانیان در برنامه ۹۰ درباره سقف قراردادها گفت:«با آیتم هایی که فدراسیون فوتبال گذاشته بود ما تا سقف ۵۵۰ میلیون تومان می توانستیم به هر بازیکن بپردازیم ولی ما ارقامی که داده بودیم بیش از این رقم همان در حوالی ۶۰۰ میلیون یا کمی بیشتر و کمتر است.»

عادل از مدیر پرسپولیس درباره ماشین های قیمتی که بحث اهدای شان به بازیکنان این تیم ، حسابی جنجال ساز شده بود ؛ گفت:« من حتی از یک سایت مجبور به شکایت شدم. ما از اسپانسرمان یک میلیاردی طلب داشتیم که جایش ۵ تا ماشین گرفتیم. حالا من که نمی دانم این ماشین ها به چه کسی داده شده ولی بعضی از بچه های ما هم این ماشین ها را جای بخشی از طلب شان گرفتند .»

او ادامه داد:«من شجاعتش را دارم که دروغ نگویم. من آدم راستگویی هستم بی عقل که نیستم. از من می پرسی که کریم انصاری فرد چقدر گرفته از ما ؟ من نمی توانم وقتی دیگران حرفی نمی زنند ، همه چیز را بگویم. بابا مدیریت کردن یک مسئله است و اینکه بدون عقل پول بریزه توجیب دیگران حماقت است. متاسفم یک عده ای کنترل دهانشان را ندارند .من در محضر مردم به آقایی که گفته رویانیان پول یا مفت گرفته ، از رانت دولتی استفاده کرده ، می گویم من تا حالا ۴٫۵ میلیارد از دولت گرفتم . تراز ۹۰ را به مبادی ذیربط دادم آنها ۱۱ میلیارد هزینه کردند. من ۱۵ یا ۲۰ درصد بالاتر دادم.»

رویانیان در پاسخ به این سئوال که مگر قرارداد حقیقی چقدر بوده که هم دنیزلی را با این پول آورده و هم حالا مانوئل را آورده؟ می گوید:«من پول دنیزلی را که خودم دادم و بعد حقیقی را آوردیم. بعد که حقیفی را فروختیم ، دلارهایش را نگه داشتیم و با درآمد حاصل از این پول مانوئل و کادرش را برای پرسپولیس آوردیم.» او درباره اینکه آیا می دانسته قرار است دلار گران شود هم گفت:«شاید من مخم یا خوب کار نکرده یا کرده. اینکه برنامه ات خوبه که نقد شما نیست.»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.