رویانیان: کامبوزیا چه‌ کاره است که دربارهٔ پرسپولیس صحبت می‌کند؟/ اسم او را آوردند تا تیم را نابود کنند

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – تسنیم نوشت:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد شدید از گزینه اصلی جانشینی‌اش در این باشگاه گفت: کامبوزیا نیامده حاشیه‌سازی می‌کند.

 محمد رویانیان پس از افتتاح آکادمی فوتبال پرسپولیس دربارهٔ آخرین وضعیت هیئت مدیره این باشگاه گفت: خدا عاقبت همه را به خیر کند. فقط باید به این مسائل خندید و عبور کرد. من وابستگی به پست ندارم بلکه به برنامه‌هایم وابستگی دارم. اگر من را از پرسپولیس خارج کنند سرکار خودم بر می‌گردم چون پست و مقام دارم. به خدا ما داغان شدیم. هیچکس نه من، نه هواداران و نه رسانه‌ها متوجه نشدند که چرا پرسپولیس اینطور به حاشیه کشیده شده است.

وی ادامه داد: من به وزیر ورزش ارادت خاصی دارم و فعلا هم سرکارم هستم. متاسفانه امسال که تیم در آرامش بود و مشکلی نداشتیم ما را با حاشیه منفجر کردند. نمی‌دانم این حاشیه‌ها از کجا آمده شاید از تیم‌های رقیب باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت‌های محمدجعفر کامبوزیا در خصوص شفاف نبودن مسائل پرسپولیس تصریح کرد: ایشان نه پرسپولیس را دیده، نه بررسی کرده و نه در دیوان محاسبات کار می‌کند. من نمی‌خواهم به کسی توهین کنم اما هیچ آدم عاقل و مدیری این صحبت‌ها را مطرح نمی‌کند. هیچ‌وقت به مدیران پیش از خودم بی‌احترامی نکرده‌ام اما ایشان نیامده حاشیه‌سازی می‌کند.

وی در ادامه خطاب به کامبوزیا گفت: چرا این کارها را انجام می‌دهید؟ چرا نیامده این صحبت‌ها را مطرح می‌کنید؟

رویانیان در مورد صحبت‌های کامبوزیا علیه علی دایی گفت: نام این آدم را روی کاغذ آوردند تا پرسپولیس نابود کنند. هرکسی او را آورده باید پاسخ بدهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که به شدت ناراحت بود، خطاب به کامبوزیا ادامه داد: چه کاره‌ای که در مورد پرسپولیس صحبت می‌کنی؟! نه مدیرعاملی، نه عضو هیات مدیره، با این شرایط به چه حقی مربی و بازیکن من را می‌کوبی؟! من فعلا سکوت می‌کنم. من اگر بخواهم صحبت کنم در مورد «گنده‌ها» صحبت می‌کنم.

وی با عصبانیت افزود: چرا یک آدم عوضی را روی کار آوردید؟! این اتفاقات معنی ندارد.

رویانیان ادامه داد: از فضای ریا و دورغ متنفر و بیزارم. چرا به من می‌گویید چطور مصاحبه کنم؟! بس است دیگر. اگر من شما را قبول ندارم باید عذرتان را بخواهم.

وی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: من هیچ کاری برای پرسپولیس انجام نداده‌ام. بیایند من را از سر کار بردارند. نمی‌دانم چرا یک آدم هیچ‌کاره صحبت می‌کند. پشه‌ای روی درخت نشست و بعد از اینکه خواست از روی درخت بپرد به درخت گفت مواظب باش درخت در جوابش گفت آمدن تو را ندیده‌ایم حالا رفتنت می‌خواهد چکار کند.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.