رویانیان: کریمی همین فردا به تمرین پرسپولیس برود

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز به نقل از منبع ذکر شده در خبر

محمد رویانیان می‌گوید ژوزه مشکلی با بازگشت علی کریمی ندارد.

به گزارش تفسیری مشرق به نقل از ایسنا، محمد رویانیان درباره‌ی بازگشت علی کریمی به پرسپولیس اظهار نمود: کریمی همین امشب از کی‌روش مرخصی بگیرد و به دیدار هم‌تیمی و مربی‌اش برود یا اگر نمی‌تواند فردا با گرفتن مرخصی از کی‌روش در تمرین‌های پرسپولیس حاضر شده و با تیم تمرین کند. من ساده‌تر از این نمی‌توانم توضیح دهم. پشت این حرف من معنای بسیاری وجود دارد. دیگر به این صراحت نمی‌توانم بگویم. اگر مربی من مشکل داشت با او برخورد می‌کردم. البته ژوزه هم اعلام نموده که کریمی بیاید و با تیم تمرین کند. من که نمی‌توانم به ژوزه بگویم به دیدار کریمی برو.

رویانیان افزود: کریمی محبوب من هم هست اما من به قیمت از دست رفتن اصول او را برنمی‌گردانم. بازیکن هرچه بزرگ‌تر باشد باید افتاده‌تر باشد. من کریمی را در یک مراسم دیدم و به او گفتم که سری به تیمت بزن اما این کار را نکرد. وقتی که خود کریمی به تمرین نمی‌رود من باید آشتی‌کنان راه بیندازم؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم‌چنین درباره‌ی اختلافات به وجود آمده بین کی‌روش و ژوزه بیان نمود: من از کی‌روش انتظار ندارم که سه ساعت پیش از بازی‌مان بیانیه تند دهد. حرف من منطقی است و می‌گویم که تیم ملی ماحصل باشگاه‌ها باید باشد. ما در آستانه‌ی بازی با ازبکستان هستیم اما به جای این‌که از من بخواهند با آنها جلسه داشته باشم و به بازیکنم سر بزنم ما را فراری می‌دهند یا از ما فرار می‌کنند. من پیش از بازی با کره سه بار با کی‌روش جلسه خصوصی گذاشتم و در هتل نیز به مدت هفت ساعت با تک تک بازیکنانم صحبت نمودم اما برای بازی با ازبکستان دلم نمی‌آید به تمرین بروم.

وی با بیان این‌که باشگاه‌ها پایه‌های تیم ملی به حساب می‌آیند، تصریح نمود: وقتی هفت بازیکن از پرسپولیس در تیم ملی وجود دارد یعنی میلیون‌ها هوادار به تیم ملی جذب خواهند شد. ما نباید ستون تیم ملی را خراب کنیم. وقتی باشگاه تضعیف شود تیم ملی نخواهد بود. من مخلص کی‌روش هم هستم و همیشه از او حمایت نموده‌ام اما انتظار ندارم که سه ساعت پیش از بازی ما بیانیه تند علیه ژوزه بدهند.

رویانیان همچنین درباره برگزار نشدن جام حذفی گفت: از روز اول هم گفته‌ام که مخالف برگزار نشدن جام حذفی هستم. ما نباید به خاطر اخم یک مربی خارجی جام حذفی را لغو کنیم. با برگزاری این جام تیم‌های رده پایین انگیزه پیدا می‌کنند. بسیاری از کشورها حتی سه جام برگزار می‌کنند و ما نباید به بهانه اینکه مسابقه‌ها فشرده می‌شود آن را لغو کنیم. این معنی نمی‌دهد. من با بازیکنم قرارداد یک ساله می‌بندم و در همه جام‌ها باید برایم بازی کند. تیم من ۷ – ۸ ملی‌پوش دارد و من با آن‌ها قرارداد بستم تا برای پرسپولیس بازی نمایند.

وی همچنین از تعطیلی لیگ به سبب بازی دوستانه تیم ملی انتقاد نمود و افزود: تا تیم می‌خواهد شکل بگیرد لیگ تعطیل می‌شود ما به پیکان ۶ گل زدیم و تیم ما داشت جان می‌گرفت اما الان ۲۰ روز تعطیل هستیم و اگر بخواهیم دوباره به اوج برگردیم وقت می‌برد. ما نباید به هر بهانه‌ای لیگ را تعطیل کنیم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.