رویا نونهالی همچنان روی صحنه ˝مثل آب برای شکلات˝

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

اجرای نمایش ˝مثل آب برای شکلات˝ به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی و نقش آفرینی رویا نونهالی تا پایان مردادماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ممتاز به نقل از هنرآنلاین، این اثر که براساس رمان” لورا اسکوئیل” نویسنده آمریکای جنوبی است، توسط ابراهیم پشتکوهی برای اجرا در صحنه بازنویسی شده است.

در اجرای تازه نمایش “مثل آب برای شکلات”، علاوه بررویا نونهالی که به عنوان مهمان، بازیگر گروه تئاتر “تی توک” بندرعباس شده، محمد سایبانی،مریم نحوی،الهام اسکندری،ماندانا لیاقت،فاطمه جعفری،یاشارمحسنی،امیر علی سی سی پور،معصومه آقا بیگلو،علیرضا سرحدی بازی می کنند وبهرنگ عباس پورآهنگساز این نمایش به همراه محمد حسین داستان ،ایمان رضایی و حسین اصیلی (خواننده) اجرای زنده این نمایش را به عهده دارند.

همچنین پیمان بخشی طراح نور آن است و امین سالاری ، هادی اسکندری و نگار نقوی به عنوان گروه کارگردانی در کنار پشت کوهی می باشند.

رویا نونهالی بازیگر مطرح تئاتر و سینما دربارهٔ حضور خود کنار یک گروه بندرعباسی میگوید: من رمان “مثل آب برای شکلات” را سالها پیش خوانده بودم و به آن علاقه داشتم . وقتی آقای پشت کوهی به من پیشنهاد بازی در این نمایش رادادند، بسیار تعجب کردم که چطور این کار می تواند نمایش شود اما متن را که خواندم و بعد ها در طول تمرین متوجه شدم این امکان پذیر است و آقای پشت کوهی به خوبی از عهده این کار بر آمده است.

این بازیگر همچنین با ارائه توضیحاتی دربارهٔ نقش خود، ماما النا گفته است: برای من این تجربه مهم بود که نقشی را بازی می کردم که پیش از من بازیگر دیگری آن را کار می کرد و هیچ اصراری نداشتم آثار حضور آن بازیگر را در فضای اجرا از بین ببرم اما در نهایت موفق شدم با کارگردانی خوب ابراهیم پشت کوهی بدون ازبین بردن ایده های بازیگر قبلی نقش را مال خودم کنم.

نمایش “مثل آب برای شکلات” به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی هر روز به جز شنبه ها ساعت ۲۱ در تالار چهارسو به صحنه می رود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.