رویت سرپل پروژه هدیه ۶۰ در یک هتل مجلل مشهد

۲۰م آذر ،

پروژه «هدیه ۶۰» نام طرحی بود که حاکی از همکاری و برنامه ای مشترک میان سرویس‌های جاسوسی غربی و عربی و همچنین ضد انقلاب برای انجام سلسله اقدامات ضد انقلابی که بخشی از آن قرار بود در بیروت صورت پذیرد. «سید رضا دنیا دیده شیران» ایرانی متنفذ در لبنان که سابقه فعالیت‌های دیپلماتیک نیز داشت …

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، شش ماه پس از افشای پروژه «هدیه ۶۰» و بیان جزئیات این پروژه از سوی سید رضا دنیا دیده شیران، خبرنگار ما از مشهد گزارش داد که وی در یکی از مجلل‌ترین هتل‌های این شهر رویت شده است.
پروژه «هدیه ۶۰» نام طرحی بود که سال قبل افشا شد و بر سر زبان‌ها افتاد و حاکی از همکاری و برنامه ای مشترک میان سرویس‌های جاسوسی غربی  و عربی و همچنین  ضد انقلاب برای انجام سلسله اقدامات ضد انقلابی که بخشی از آن قرار بود در بیروت صورت پذیرد.

در این راستا فعالین ضد انقلاب و اپوزیسیون خارج از کشور میدان‌دار بودند و با سرمایه‌گذاری ویژه‌ عربستان سعودی، در صدد راه اندازی پایگاه اینترنتی و یک شبکه تلویزیونی برای تبلیغ فتنه در خارج از کشور برآمده بودند.پ

در این مسیر «سید رضا دنیا دیده شیران» ایرانی متنفذ در لبنان که سابقه فعالیت‌های دیپلماتیک نیز داشت، حلقه‌ی رابط ضد انقلاب، و سرویس های امنیتی قرار گرفته بود، بنحوی که می کوشیدند بخشی از سناریوی «هدیه ۶۰»  را از طریق وی عملیاتی کنند.

با این حال، دنیا دیده شیران در خرداد ماه سال جاری بر صفحه تلویزیون ایران ظاهر و در مستندی که از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد، از جزئیات پروژه ضد ایرانی هدیه ۶۰ پرده برداشت و از ارتباط‌هایش با عنصر نشان دار سعودی- انگلیسی- اسرائیلی یعنی علیرضا نوری‌زاده و تعدادی از عناصر داخلی خبر داد تا مشخص شود بار دیگر ضد انقلاب خارج نشین و عناصر داخلی آنان از وزارت اطلاعات رودست خورده‌اند.

اما پس از پخش این مستند در ظرف شش ماه قبل خبری از دنیادیده شیران نبود تا اینکه خبرنگار ما از مشهد گزارش داد که وی در یکی از مجلل‌ترین هتل‌های این شهر رویت شده و در این مکان حضور دارد. آیا افشاگری دیگری در راه است؟ این سوالی است که مشخص نیست در چه مدتی پاسخ خود را خواهد یافت، اما بعضی رسانه‌ها خبر از مصاحبه‌ای مشابه مورد پیش‌گفته، در آینده‌ی نزدیک داده‌اند.

منبع: تابناک


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.