رویکرد جدید انجمن سینمای جوان استان قم چیست؟

مدیر اجرایی ششمین جشنواره‌ ملی نماز و نیایش از مصوبه‌ی شورای سیاست‌گذاری این جشنواره مبنی بر پایگاه قرار دادن انجمن سینمای جوان استان قم به عنوان قطب پژوهش‌های دینی و هنری در تولید آثار سینمایی خبر داد.
به گزارش ممتاز نیوز، رضا ابوذر مدیر اجرایی ششمین جشنواره‌ ملی نماز و نیایش با اعلام این خبر در توضیح جزئیات برگزاری جلسه‌ی شورای‌سیاست‌گذاری این جشنواره گفت: شورای سیاستگذاری ششمین جشنواره‌ ملی نماز و نیایش، جلسه‌ی اجرایی برگزاری این رویداد فرهنگی را شنبه ۲۹ آذرماه با حضور حبیب‌ایل بیگی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، فرید فرخنده کیش معاون هماهنگی امور استانها و به ریاست حجت الاسلام عبدالرضا ایزدپناه مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و دبیر جشنواره در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد انجمن سینمای جوان استان قم به عنوان قطب پژوهش‌های دینی و هنری درتولید آثار معرفی شود و امکانات لازم جهت تأسیس و راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های دینی در این دفتر نیز فراهم شود.

ابوذر با اشاره به سرفصل‌های مطرح شده در این جلسه شورای سیاست گذاری ششمین جشنواره‌ ملی نماز و نیایش گفت: همچنین در این جلسه چگونگی ارائه بهترین خدمات به هنرمندان به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره مورد بررسی قرار گرفت. توجه ویژه به نگارش فیلمنامه‌های جذاب در حوزه مسائل دینی و معنوی از دیگر مباحث مطرح بود.

سرپرست دفتر انجمن سینمای جوان در استان قم در پایان متذکر شد: برهمین اساس قرار شد کلان فعالیت‌هایی که در بخش پژوهش‌های دینی و هنری انجمن انجام می‌شود؛ در راستای اعتلای سینمای دینی بوده و این مرکز به عنوان دبیرخانه دائمی جشنواره‌ی نماز و نیایش و هنر دینی شناخته شود.

این جشنواره از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۸ دی ماه در قم برگزار خواهد شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.