رویکرد صداوسیما انتخاباتی آرام و تاثیرگذار است

تاکید یک مدیر تلویزیون:

کارگروه ستاد مبارزه با جرایم انتخاباتی استان خراسان رضوی با حضور مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی و به منظور بررسی و پیشگیری از جرایم انتخاباتی در استان برگزار شد.

به گزارشخبرگزاری هنر ایران، حجت الاسلام علی نهاوندی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی با تشکر از حسن نظر و بیان دغدغه‌های اعضای ستاد درخصوص انتخابات، گفت: بی‌شک برگزاری دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به طور همزمان اقدامی مهم و تاریخی است.

نهاوندی با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری انتخابات در صدا و سیمای جمهوری اسلامی از شش ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: گروه‌های برنامه‌ساز صدا و سیمای خراسان رضوی با بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان به تولید و پخش برنامه‌های انتخاباتی اهتمام جدی دارند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با بیان اینکه راهبرد رسانه فرصت‌سازی و ظرفیت سازی است، افزود: رویکرد صدا و سیما انتخاباتی آرام و تأثیرگذار است.

در ادامه این نشست تنی چند از اعضاء به بیان نظرات و پیشنهادات خود درخصوص بهتر اجرا شدن قانون پیگیری از جرائم انتخاباتی پرداختند.

در بخش دیگری از این مراسم، مرتضوی، معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان ضمن بیان اقدامات و وظایف این ستاد از حضور فعال نماینده صدا و سیما در این کار گروه تشکر و ابراز امیدواری کرد، نتیجه اقدامات این ستاد به حضور و مشارکت حداکثری هم استانی ها در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری منتهی شود.

وی با بیان اینکه شعب ویژه تخلفات انتخاباتی در استان تشکیل شده است، خواستار تبیین قانون انتخابات و معرفی منشور انتخابات برای مردم از طریق رسانه استانی شد.

وی ملاک و خط قرمز انتخابات را قانون دانست و وظیفه همگان را قانون‌گرایی و رعایت اخلاق انتخاباتی دانست و خبر از معرفی سه کارشناس خبره حقوقی به صدا و سیما برای ارائه پیشنهاد های انتخاباتی ویژه رأی دهندگان داد.


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.