رییس جمهور:دولت به نوکری و خدمتگزاری برای ملت ایران افتخار می کند

یکشنبه ۲۴ اردیبهشت – ۰۱:۳۱:۴۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری اریا – رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت به ایمان و همت مردم اعتماد دارد ،‌اظهار داشت: دولت به نوکری و خدمتگزاری خود افتخار می کند و آن را با هیچ چیز دیگری عوض نخواهد کرد .
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز (یکشنبه) در جمع پرشور و با شکوه مردم شهرستان جووین ، مردم این شهرستان را مومن ، انقلابی و پرتلاش توصیف کرد و گفت : مردم این دیار با اندیشه های بلند و همت های والا در این خطه زیبا نسل در نسل ایستاده اند و خستگی ناپذیر از فرهنگ، استقلال، عزت و موجودیت ایران عزیز صیانت می کنند.
رییس جمهور درادامه سخنان خود با اشاره به درسی از مکتب پیامبر عزیز اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) ، اظهار داشت : خدای متعال انسان را برای رسیدن به قله های سعادت خلق کرده است و نخواسته که حتی یک نفر از انسان ها به دره های ذلالت و گمراهی سقوط کنند و البته ابزارهای لازم را برای تعالی و کمال بشر در اختیار او قرار داده است .
احمدی نژاد مهمترین ابزار رسیدن به کمال و عامل نجات انسان را عقل و استفاده از قدرت تعقل دانست و گفت: مهربانی با مردم و خودداری از آزار و اذیت دیگران از صفات ارزشمند انسانی و نشانه عقل انسان است؛ وجود انسان عاقل رحمت و برکت است.
رییس جمهور خاطر نشان کرد : همه مشکلات جامعه بشری در طول تاریخ به خاطر رفتار غیر انسانی و ظالمانه عده ای نسب به ملت ها است که نمونه شاخص آن صهیونیست ها هستند که وجودشان سرشار از شرارت و آزار و اذیت نسبت به ملت ها است .
احمدی نژاد تصریح کرد: تفاوت ملت ایران با قلدران جهانی در رفتار سرشار از مهربانی، و عطوفت با سایر ملت ها است.
رییس جمهور با اشاره به اقدامات دولت در راستای سازندگی و آبادانی کشور، گفت : دولت از تمام طرح ها و اقداماتی که موجب پیشرفت ، افزایش رفاه و آسایش مردم می شود به طور کامل حمایت خواهد کرد .
احمدی نژاد با تاکید بر ضرورت ساختن و آبادانی ایران اسلامی، تولید، کشاورزی و صنعت را اصل و مبنای ساختن و پیشرفت دانست و با تاکید بر لزوم افزایش تولید در کشورگفت : در این راستا دولت و مردم هر کدام مسئولیت هایی بر عهده دارند؛ ‌مسئولیت دولت پشتیانی و اعطای مجوزها و یارانه های لازم به مردم است و آنچه بر عهده جوانان و مردم قرار می گیرد این است که آستین همت خود را بالا زده و کارخانجات و مزارع و دامداری ها را برپا کرده و موجبات پیشرفت بهتر را فراهم کنند .
رییس جمهور در حضور مردم برای پشتیانی و رفع مشکلات شهرستان جوین از استاندار خراسان رضوی و جوانان این شهرستان قول گرفت که دست به دست هم برای رفع مشکل بیکاری اقدام کنند .
رییس جمهور با اشاره به مشکل کم آبی در کشور بخصوص در استان خراسان رضوی اظهار داشت: یکی از راه های فائق آمدن بر این مشکل اصلاح شیوه آبیاری است و دولت در این زمینه آمادگی دارد یارانه ها و پشتیبانی های لازم را تا میزان ۸۵ درصد به طور نامحدود در اختیار متقاضیان استان و شهرستان جووین قرار دهد.
احمدی نژاد اظهار امیدواری کرد : با همت مسئولین و جوانان مشکل بیکاری جوانان برطرف خواهد شد .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۳۱۳۳۱۴۰۷۵۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.