رییس جمهور منتخب ملت، ضمن تعامل با قوا در جهت خلق حماسه اقتصادی گام بردارد

۲۸خردادماه،

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: رییس جمهور منتخب مردم ضمن تعامل با قوای دیگر و توجه به جامعه اقتصاددانان، برنامه درازمدت و میان مدت اقتصادی را دنبال کند.

محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با تبریک به رئیس‌جمهور منتخب ملت اظهار داشت: برای”حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی” آرزوی موفقیت کرده و از “مقام معظم رهبری” و “مردم”شریف ایران به خاطر حماسه بی‌نظیری که آفریدند، تشکر می‌کنم.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام با بیان اینکه حماسه اقتصادی  مسئله‌ای نیست که بتوان در کمترین زمان تحقق یابد، اظهار داشت: در برخی موارد مشکلات اقتصادی ناشی از عدم انجام یا انجام کاری است که پرداختن ضربتی و فوریتی را می‌طلبد.

وی با اشاره به تجربه حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی در زمینه فعالیت‌های مجلس، گفت: با شناختی که رییس جمهور  منتخب از مجلس دارند و رویه تعاملی که در شخصیت ایشان ملاحظه کرده‌ایم، کمک می‌کند که در مسیر رفع موانع اقتصادی، تصمیماتی را به همراه دو قوای دیگر در کوتاه مدت اتخاذ کنند.

کوهکن بیان کرد: راهکار و برنامه درازمدت و میان مدت اقتصادی حائز اهمیت است تا این بیماری مهلک اقتصادی را به مراتب مورد بررسی و به سرانجام برساند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات فوری و ضرب‌العجلی فقط فشارها را از روی مردم کم می‌کند، اظهار داشت: خلق حماسه اقتصادی با جلوگیری  از افزایش تصاعدی قیمت‌ها در آینده و اصلاح ساختار اقتصادی کشور به وقوع می‌پیوندد لذا این امر مستلزم آن است که رییس جمهور منتخب مردم ضمن تعامل با قوای دیگر و توجه به جامعه اقتصاددانان، برنامه درازمدت و میان مدت اقتصادی را دنبال کند.

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری  در ارتباط با نقش رئیس‌جمهور آینده در خلق حماسه اقتصادی، بیان کرد: رئیس‌جمهور یه عنوان سکان دار قوه مجریه نقش بسیار کلیدی و حساس و تعیین کننده در تحقق حماسه اقتصادی دارد که باید فعالانه در این مسیر گام بردارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.