رژه ۹۶۴ دستگاه فراری برای شکستن رکورد گینس [ویدیو]

فراری رکور گینس را شکست، چند روز پیش ۹۶۴ خودروی فراری همزمان در پیست سیلوراستون انگلستان رژه رفتند، و توانستن رکورد بزرگترین رژه خودرویی را بشکنند و نام خود را در کتاب رکورهای گینس ثبت کنند.

World's largest Ferrari parade held at Silverstone

World’s largest Ferrari parade held at Silverstone

اگرچه فراری از اینکه تعداد خودروها به ۱۰۰۰ عدد نرسیده بود بسیار شرمسار بود، اما از رکورد قبلی خود که در سال ۲۰۰۸ در کشور ژاپن برگزار شده بود، حدود ۶۰۰ خودرو بیشتر بود.

این ارتش بزرگ فراری توسط راننده فرمول یک فراری به نام فیلیپا ماسا رهبری می شد، خودروی این فرمانده، فراری اسپایدر ۴۵۸ به رنگ مشکی بود. نکته جالب این نمایش این بود که تقریباً تمام مدل های فراری، چه قدیمی و چه جدید در این نمایش حضور داشتند تا یک روز خاطره انگیز و به یادماندنی را در تاریخ فراری ثبت کنند.

Ferraris Smash World Record At Silverstone

Ferraris Smash World Record At Silverstone

لازم به ذکر است که تمام این شرکت کننده ها مبلغ ۵ پوند را به موسسه خیریه بن اهدا کردند، موسسه بن یک موسسه فعال در زمینه خودرو است. ارزش مجموع خودروهای شرکت کننده در رژه سیلوراستون، بیش از ۱۰۰ میلیون پوند تخمین زده شده است. نزدیک ۸۰۰۰ هزار دلار هم برای امور خیریه جمع آوری شد.

رکورد شکنی فراری در سیلوراستون

رکورد شکنی فراری در سیلورستون

Largest Ferrari Parade at 2012 Ferrari Racing Days

رکورد شکنی فراری در سیلورستون

World's largest Ferrari parade held at Silverstone

رکورد شکنی فراری در سیلورستون

البته یک رژهٔ دیگر نیز در راه است، اما به نظر نمی رسد که چندان جذاب باشد زیرا در رژهٔ پیش رو تنها ۶۲ خودروی F40s وجود دارد، این رژه قرار است اوایل سال آینده برگزار شود. بیش از این نیز فراری با f40 نمایش های زیادی برگزار کرده بود.

به نظر می رسد تماشای هزار خودروی فراری در یک جا بسیار زیبا و جالب باشد!

فراری رکورد

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.