رژیم آل خلیفه بازداشت زنان را بار دیگر از سر گرفت

۱۰م آذر ،

زنان > جهان– ممتازنیوز:
رژیم آل خلیفه حاکم بر بحرین اقدامات خود را برای بازداشت وحشیانه زنان با یورش به منازل آنان بدون توجه به اصول اخلاقی، دینی، قانونی و انسانی از سر گرفت.

واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی اللؤلؤه گزارش داد، رژیم آل خلیفه در بحرین این اقدامات را در چارچوب رفتارهای غیرانسانی خود علیه مردم از سر گرفته است.

شماری از نیروهای رژیم آل خلیفه سپیده دم امروز – پنج شنبه – با یورش به منزلی در منطقه الغریفه یک دختر ۲۰ ساله به نام منیره السید حبیب را بازداشت کردند و به اسباب و اثاثیه منزل وی نیز آسیب وارد کردند و به ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان منزل پرداختند.

جمعیت الوفاق اسلامی بحرین این شیوه رژیم را نشان دهنده رفتارهای وحشیانه آن دانست و اعلام کرد: این رفتارها در اصل رفتارهای تروریستی است.

جمعیت الوفاق افزود: ادامه یورش‌های عناصر رژیم نشان دهنده ذهنیت امنیتی انحرافی است که دشمن مردم است.

این دختر۲۰ ساله بحرینی در حالی بازداشت می گردد که کمی پیش نیز یک نفر دیگر به نام لیلا عبدالله کاظم به بهانه این که به سبب بیان افکار و اندیشه حکمی علیه وی صادر شده است بازداشت شد.

این درحالی است که براثراقدامات سرکوبگرانه دیروز عناصر آل خلیفه ۱۲ نفر بازداشت شدند و مزدوران رژیم نیز به ۴ منطقه و چهار روستا حمله و اقدام به مجازات دسته جمعی مردم کردند.

عناصر امنیتی رژیم آل خلیفه اقدامات ظالمانه خود را ذره ای تغییر نداده اند بلکه بر شدت اقدامات خود افزوده اند و همچنان به حملات خود علیه مردم بی دفاع با استفاده از گازهای اشک آور و گلوله‌های ساچمه‌ای و بمب‌های صوتی ادامه می دهند.

علاوه بر این نیروهای رژیم آل خلیفه قبل از بازداشت شهروندان اقدام به ضرب و جرح آنها در خیابان می‌کنند که در میان آنها شماری از زنان نیز دیده می‌شوند.

افراد نقابدار با پشتیبانی نیروهای نظامی به محاصره روستاها و یورش به آنها ادامه می دهند. آنها در حمله به روستاها چهار تن از جوانان را در مهزه در جزیره ستره بازداشت کردند که رئیس اتحادیه صیادان نیز در میان آنها دیده می گردد.

در این حال شماری از اتباع بیگانه که به آنها تابعیت بحرینی داده شده است با یورش به منزل عادل السید المهدی وی را ربودند و خودروی وی را مصادره کردند.

منابع بحرینی اعلام کردند اشخاص نقابدار همچنین با سلاح سرد به گروهی از جوانان بحرینی در پارک ابن نفیس حمله کردند و گروهی دیگر نیز با بازداشت شماری از کودکان اسامی بعضی اشخاص را از آنها پرسیدند.

همچنین خبرهای رسیده از داخل زندان حوض الجاف حاکی از آن است که دو افسر به نامهای علی عاشور و هشام ابراهیم وارد بند پنج این زندان شدند و اقدام به تفتیش زندانیان و اهانت به آنها کردند.

از سوی دیگر جوانان انقلابی بحرین به تحرکات مسالمت آمیز خود ادامه می دهند و بر همین اساس در مناطق مختلف بحرین اقدام به فعالیت های اعتراض آمیز کردند و در آن بر حق آزادی بیان و تظاهرات تاکید کردند و تصمیم وزارت کشور که بحرین را به زندانی بزرگ تبدیل کرده است رد کردند.


RSS
منبع:همشهری آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.