رژیم آل خلیفه سرانجام تسلیم خواسته های مردم بحرین می شود

یکی از اعضای جمعیت الوفاق بحرین با اشاره به موفقیتهایی که اخیرا در شورای حقوق بشر در ژنو نصیب مخالفان شد، از پیروزی نهایی قیام مردمی سخن به میان آورد.

به گزارش مهر به نقل از جمعیت الوفاق، “هادی الموسوی” مسئول بخش آزادی و حقوق بشر جمعیت الوفاق گفت : علت پیروزی مخالفان در شورای حقوق بشر ژنو و محکومیت رژیم به دشمنی آل خلیفه با مردم و مساجد بر می گردد.

وی افزود: رژیم به خط مشی امنیتی روی آورده است و این شیوه ره به جایی نمی برد و سرانجام رژیم، تسلیم خواسته های ما خواهد شد.

الموسوی بیان کرد: وزیر حقوق بشر رژیم  در ژنو از موضوعی که جامعه جهانی دوست نداشت خبر داد وی از  آموزش حرف زد، اما اشاره ای به معلمان از کار بیکار شده نکرد از بخش بهداشت سخن گفت، اما به زخمی شدگان، پزشکان و پرستارانی که قربانی رژیم شده اند اشاره ای نکرد.

شایان ذکر است در اجلاس شورای حقوق بشر که اخیرا در ژنو برگزار شد موضوع حقوق بشر در بحرین به بحث و گفتگو گذاشته شد که در پایان ۴۷ کشور عضو این شورا از رژیم بحرین خواستند تا از توسل به زور در رویارویی با معترضان خودداری کند.

این کشورها از رژیم آل خلیفه خواستند تا به سرکوبها در این کشور پایان داده و وضعیت حقوق بشر را بهبود بخشد.

این کشورها همچنین از رژیم آل خلیفه خواستند تا افرادی را که در دادگاه های نظامی محاکمه شده اند، مجددا محاکمه کند و در گزارش های رسیده در خصوص شکنجه را مورد بررسی قرار دهد و افراد مقصر را محاکمه کند.


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.