رژیم صهیونیستی کمپ دیوید را نقض کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه الیوم السابع با اشاره به حوادث صبح امروز در مرز مصر با فلسطین اشغالی آورده است: اعلام حالت فوق العاده ارتش اسرائیل  و حضور برخی تانکها در منطقه (د) که حضور سلاح سنگین در آن مطابق پیمان کمپ دیوید ممنوع است نقض این پیمان محسوب می شود.

این پایگاه می افزاید: خبرگزاری فرانسه یک تانک میرکاوا اسرائیل در طول مرز مصربا فلسطین اشغالی و در منطقه بئر ملکا در صحرای نقب را به تصویر کشیده است.

این پایگاه نوشت: مطابق بند شماره یک پیمان سال ۱۹۷۹ موسوم به کمپ دیوید در منطقه (د) داخل مرزهای فلسطین اشغالی همرز با مصر که از شرق شهر رفح تا ایلات به عرض ۲٫۵ کیلومتر را شامل می شود فقط باید گارد مرزی یا پلیس اسرائیل حضور داشته باشد که تعداد آنها نیز نباید از ۴۰۰۰ نظامی فراتر برود و این نظامیان نباید سلاح سنگین در اختیار داشته باشند.

پایگاه فوق می نویسد: مطابق تحقیقات اولیه ارتش رژیم صهیونیستی دو خودوری کارگران اسرائیلی در حال حرکت در منطقه نزدیک محور فیلا دلفی در ساعت شش بامداد امروز بودند که گروههای مسلح با کمین در نزدیکی منطقه نیتسانا ضمن منفجر کردن بمبی در مسیر آنها با سلاح سبک و آرپی جی به سوی کارگران اسرائیلی حمله کردند.

این پایگاه آورده است: شبه جزیره سینا به سه منطقه(آ،ب،ج) تقسیم می شوند ومنطقه (د) در داخل اسرائیل هم مرز با مصر قرار دارد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.