رکود اقتصاد اروپا، کارخانه های انگلیس را کساد کرد

۰۳م آذر ،

کنفدراسیون صنایع انگلیس در گزارش تازه خود اعلام کرد که میزان تولیدات صنعتی این کشور از ماه اکتبر تا کنون رشد نکرده و همچنان رو به نزول است.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه گاردین، کارخانه های انگلیس در ماه نوامبر با کاهش میزان تقاضا مواجه شدند و همین امر سبب ترس مقامات از رکود شدید انگلیس در آخرین فصل سال شده است.

سفارشات کارخانه ها پس از افت در ماه قبل، در این ماه رشد نکرده و حتی در بعضی حوزه ها وخیم تر هم شده است.بنابراین میزان خروجی کارخانه ها با ۹ درصد کاهش نسبت به سال قبل به پایین ترین سطح خود تا کنون رسیده است.

آنا لیچ، رئیس اقتصاددان کنفدراسیون صنعت انگلیس می گوید: آمارها نشان می دهد که این ماه از میزان تقاضای داخلی به شدت کاسته شده است. بحران بدهی و مشکلات اقتصادی حوزه یورو سبب سلب اطمینان شرکت ها و مردم برای سرمایه گذاری و خرید و فروش شده است.

اقتصاددان ها پیش بینی کرده اند که اقتصاد انگلیس در آخرین فصل امسال با رکود مواجه شود و به دنبال آن در سال میلادی تازه، رکود وخیمی را تجربه کند.

هاوارد آرچر، از کارکنان گلوبال اینسایت (بزرگترین سازمان اقتصادی دنیا) بیان کرد: آمار انتشار یافته از کنفدراسیون صنعت هند نشان می دهد که اوضاع بحرانی تری در انتظار انگلیس و اقتصاد آن است.   

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.