رکود بازار خودرو را ارزان کرد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 رکود بازار خودرو را ارزان کرد

رکود بازار خودرو را ارزان کرد

ممتازنیوز: بازار امروز خرید و فروش خودرو با کاهش ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی قیمت‌ها همراه بوده و همچنان بازار خودرو بدون مشتری است.

به گزارش ممتازنیوز، بازار خرید و فروش خودرو طی هفته اخیر همانند هفته‌ها و ماه‌های گذشته بدون مشتری بوده و در رکود به سر برد. البته برخلاف انتظار مردم نتایج مذاکرات ژنو هم نتوانست این بازار را به سمت رونق هدایت می کند و همچنان خبری از خریدار خودرو نیست.
غلامی یکی از فعالان بازار خرید و فروش خودرو در رابطه وضعیت بازار خودرو می‌گوید: بازار خرید و فروش خودرو نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده است و معاملات اندکی صورت می گیرد. البته باید این نکته را متذکر شوم در هفته های گذشته در برخی از خودروها افزایش ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی به وجود آمده بود که به دلیل عدم خریدار مجدد به همین میزان کاهش پیدا کرده است.
وی با ابراز امیدواری از اینکه در پایان این ماه با سررسید چک‌ها و بدهی ها احتمال کاهش قیمت ها دور از ذهن نخواهد بود، گفت: هم اکنون بازار اشباع شده است و خریداران در انتظار کاهش قیمت ها هستند.
حسن زمانی افشار رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل هم با اشاره به اینکه امروز در خودروهای داخلی شاهد کاهش قیمت ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی بوده‌ایم، اظهار داشت: به اعتقاد بنده برخلاف انتشار شایعاتی مبنی بر کاهش شدید قیمت خودرو بعد از مذاکرات ژنو باید بگویم خودرو بیش از رقم مذکور کاهش قیمتی را تجربه نکرده است.
وی با بیان این که در خودروهای خارجی نیز طی چند ماه اخیر هیچ گونه افزایش قیمت صورت نگرفته است، افزود: بازار خرید و فروش خودرو همچنان در رکود قرار دارد و این هفته با وجود کاهش ناچیز قیمت تغییری در معاملات انجام نشده است.
به گزارش تسنیم، امروز قیمت پراید ۱۳۲ مدل SE با قیمت ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۲ مدل EX با قیمت ۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پراید ۱۱۱مدل SEبا قیمت ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سمند SEبا قیمت ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
همچنین پژو پارس سال با قیمت ۳۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، تیبا دوگانه سوز ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۶ با قیمت ۵۱ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۳۷ میلیون و ۱۰۰ تومان قیمت گذاری و به مشتریان عرضه شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.