رکورددار پرتاب وزنه ناشنوایان آسیا: برای شکستن رکورد المپیک iبه حمایت مسوولین نیاز دارم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

erfan_safari_m.jpg

رکورددار پرتاب وزنه ناشنوایان آسیا گفت: با حمایت مسوولین می خواهم رکورد المپیک ناشنوایان را نیز ارتقا دهم.

به گزارش تفسیری ایسنا، عرفان صفاری در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون ناشنوایان و بیماران خاص اظهار نمود: متولد ۱۳۶۴ هستم و از سن ۸ سالگی با رشته های ورزشی ژیمناستیک، فوتبال، شنا و والیبال ورزش را آغاز نمودم و در مسابقات کشوری والیبال نیز حضور داشتم اما پس از آسیب در مسابقات والیبال توسط مصطفی نجفی که از قهرمانان دو و میدانی المپیک ناشنوایان است وارد این رشته شدم.

صفاری که رکورد آسیا را شکسته است، ادامه داد: در حال حاضر تنها هدف من المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان است و می خواهم رکورد المپیک ناشنوایان را نیز ارتقا دهم اما برای رسیدن iبه این هدف iبه حمایت مسوولین احتیاج دارم تا بتوانم با آرامش خاطر iبه این هدف دست پیدا کنم و برای کشورم افتخار آفرین باشم.

وی اظهار نمود: پدرم بازنشسته است و من تنها مشکلی که در تمرینات دارم مشکل مالی است چون برای تمریناتم iبها های بسیاری می پردازم و علاوه بر تمرینات مجبور هستم کار هم بکنم تا قسمتی از مخارج خود را بپردازم. با توجه iبه اینکه iبه خاطر مشکل ناشنوایی مشکل استخدام نیز دارم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر با حسین نثاری از مربیان بین المللی دو ومیدانی که من را با دنیای حرفه ای پرتاب وزنه آشنا نمود، همراه با شنواها در ورزشگاه شیرودی تمرین می نمایم. تمرینات فشرده ای انجام می دهم که حدود ۴ ساعت در روز است و توانستم با وجود اینکه وزنم از سایر ورزشکاران پرتاب وزنه کمتر است رکورد خود را ۳ متر ارتقا دهم.

صفاری ادامه داد: در این مدت چندین دوره در مسابقات کشوری شنواها نیز شرکت نموده ام و رکوردهای خوبی نیز بدست آوردم ولی هنوز حدود ۳ متر با رکورد شنواها فاصله دارم. با شرکت در این مسابقات تجربه های خوبی نیز بدست آوردم.

وی در پایان اظهار نمود: از زحمات جناب آقای علیمرادی که در بدو ورود خود با حضور در مسابقات کشوری و اهداء مدال سبب خوشحالی ناشنوایان شد، قدردانی می نمایم. همچنین از مربیانی که زحمات بسیاری برای من کشیدند، تشکر می نمایم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.