رکورد شکنی مجدد عسگری و کسب سومین مدال نقره

رقابت های شنای کاپ آزاد مالزی

افشین عسگری شناگر جوان و شایسته کشورمان در فینال ماده ۵۰ متر پروانه ضمن کاهش دوباره رکورد ملی کشورمان موفق شد به مدال نقره این ماده در مسابقات کاپ آزادی مالزی دست یابد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه رقابتهای شنای کاپ آزاد مالزی و در سومین روز این رقابتها که با شرکت۲۵۰ شناگر از کشورهای مالزی، اندونزی ، قطر، سنگاپور ، استرالیا، سریلانکا، هنگ کنگ و هند آغاز شده است ، عصر امروز و در فینال ماده ۵۰ متر پروانه افشین عسگری با ثبت زمان ۲۵ ثانیه و ۹ صدم ثانیه موفق شد ، رکورد صبح امروز خود را (۲۵ ثانیه و ۱۷ صدم ثانیه ) به میزان ۸ صدم ثانیه کاهش دهد و به مدال نقره این ماده دست یابد.

در این ماده شناگر اندونزیایی اول شد و شناگرکشورمان به همراه دیگر شناگرکشور اندونزی مشترکا” در مکان دوم ایستادند.

تا ساعتی دیگر نیز تیم ۴ در ۱۰۰ متر آزاد کشورمان متشکل از محمد بیداریان ، سروش خواجگی ، پوریا مالدار قصری و احمد رضا جلالی در فینال این ماده با حریفان آسیایی خود به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است تیم کشورمان تاکنون در مسابقات کاپ آزاد مالزی به ۲ مدال نقره تیمی در مواد ۴ در ۲۰۰ متر آزاد و ۴ در ۱۰۰ متر مختلط انفرادی دست یافته است.

مسابقات شنای کاپ آزاد مالزی که از ۱۴ اردیبهشت ماه در کوالالامپور آغاز شده است پس از ۴ روز رقابت فردا یکشنبه به کار خود پایان می دهد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.