رکورد صبا در قم/بدون شکست مقابل تیم های قلعه نویی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در حالی فردا در قم باید به مصاف صبا برود که این مربی در شهر قم هرگز پیروزی را تجربه نکرده است.

به گزارش ممتازنیوز؛قلعه نویی که طی ۴ سال اخیر با تیم های استقلال، سپاهان و تراکتورسازی مقابل اکثر تیم های لیگ برتر به پیروزی رسیده ، در قم مقابل صبا به مشکل خورده  است. قلعه نویی  با استقلال در فصل ۸۷ و در اولین حضور صبا در شهر قم، شکست ۳-۱ را متحمل شد تا تیم استقلال رتبه هفدهمی جدول را تجربه کند.

او فصل بعد با سپاهان مقابل صبا در قم به تساوی ۲-۲ رسید، اما در جام حذفی ۱- صفر در قم به صبا باخت و حذف شد. در فصل ۸۹ نیز تساوی ۱-۱ و یک امتیاز تنها دستاورد قلعه نویی با سپاهان از قم بود. فصل ۹۰ نیز قلعه نوعی با تراکتورسازی در قم به تساوی ۲-۲ با صبا دست یافت. او فصل قبل در قم مقابل صبا شکست تا دقیقه ۹۰ را تجربه کرده بود که یک پنالتی در لحظات پایانی به داد استقلال و قلعه نویی رسید و سبب شد این مربی و تیمش قم را با تساوی ترک کنند.

حاصل عملکرد قلعه نویی از ۵ بازی لیگ برتر و یک بازی جام حذفی با صبا در قم، ۲ شکست و ۴ تساوی بوده است. باید دید آیا او در هفتمین حضور خود در قم موفق به اولین پیروزی اش مقابل صبا می گردد یا خیر. 

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.