رگبار باران در شمال غرب کشور /افزایش دمای تهران

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

از اواخر امروز با نفوذ جریانات شمالی در سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات شمال غرب بویژه شهرهای شمالی آذربایجان و گیلان و فردا در استان مازندران نیز بارش پیش بینی می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،در ادامه وقت امروز “دوشنبه ۲۸ مردادماه ۹۲” اعلام شد، طی سه روز آینده در همین مدت وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک در شرق کشور به ویژه منطقه زابل رخ می دهد که سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هواخواهد شد.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، طی سه روز آینده در بعضی مناطق جنوب شرق و دامنه های جنوبی زاگرس و ارتفاعات مرکزی البرز افزایش ابر ودر ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده یا رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست .

شایان ذکر است،  از اواخر امروز با نفوذ جریانات شمالی در سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات شمال غرب به ویژه شهرهای شمالی آذربایجان و گیلان و فردا در استان مازندران نیز بارش پیش بینی می گردد.

لازم به ذکر است از امروز سواحل جنوبی دریای خزر و شرق دریای عمان مواج پیش بینی می شوند.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، صاف و گاهی وزش باد پیش بینی می گردد و دربیشینه خود با افزایش ۲ درجه ای نسبت به روز قبل به ۳۶ درجه  و درکمترین حالت به ۲۳ درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.