رگبار پراکنده و وزش باد در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی / تهران، گاهی وزش باد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

کارشناس هواشناسی گفت: اواخر وقت امروز در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود و فردا در شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر ابرناکی، وزش باد، رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

امین حسین نقشینه، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: امروز “چهارشنبه دوم مهر ماه ۹۳” در سواحل دریای خزر و استان اردبیل وزش باد نسبتا شدید جنوبی و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود و طی روزهای پنج شنبه و جمعه با نفوذ جریان های خنک شمالی دمای هوا بین ۵ تا ۱۰ درجه در این مناطق کاهش خواهد یافت.

وی افزود: اواخر وقت امروز در برخی نقاط استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و فردا در شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر ابرناکی، وزش باد، رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد. 
 

وی تصریح کرد: روز جمعه بارش ها در سواحل دریای خزر و برخی نقاط شمال غرب کشور ادامه می یابد و گستره بارش ها به برخی مناطق شمال شرق کشور نیز می رسد و شدت بارش در استان مازندران و گلستان خواهد بود. شایان ذکر است که روزهای پنج شنبه و جمعه دریای خزر مواج خواهد شد.

 کارشناس هواشناسی گفت: در برخی مناطق استان هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده یا رعد و برق رخ خواهد داد.  

وی ادامه داد: روز شنبه در برخی نقاط سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور ابرناکی، وزش باد، رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

نقشینه با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی ۲ روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، صاف گاهی وزش باد و فردا، صاف گاهی وزش باد شدید در ارتفاعات افزایش ابر و روز جمعه، کمی ابری و وزش باد در ارتفاعات افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

آذربایجان شرقی

۲۷

۱۲

فارس

۳۴

۱۳

آذربایجان غربی

۲۶

۸

قزوین

۳۳

۱۳

اردبیل

۲۹

۱۱

قم

۳۶

۱۵

اصفهان

۳۴

۱۶

کردستان

۲۹

۱۰

البرز

۳۰

۱۵

کرمان

۳۴

۱۱

ایلام

۳۰

۱۴

کرمانشاه

۳۲

۱۰

بوشهر

۳۸

۳۰

کهکیلویه و بویراحمد

۳۰

۱۱

تهران

۳۰

۲۰

گلستان

۳۶

۲۰

چهارمحال و بختیاری

۲۶

۳

گیلان

۳۱

۱۹

خراسان جنوبی

۳۴

۱۳

لرستان

۳۳

۹

خراسان رضوی

۳۰

۱۶

مازندران

۳۴

۲۰

خراسان شمالی

۲۹

۱۲

مرکزی

۳۰

۱۴

خوزستان

۳۹

۲۵

هرمزگان

۳۵

۲۹

زنجان

۲۸

۹

همدان

۲۶

۸

سمنان

۳۳

۲۰

یزد

۳۶

۲۰

سیستان و بلوچستان

۳۸

۱۸

  
انتهای پیام/

– .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.