رگولاتوری: برنامه‌ای برای افزایش تعرفه موبایل نداریم/نرخ پایه دولتی برای اپراتورها تعیین شد

۰۶اردیبهشت،

 

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: تاکنون هیچ برنامه‌ای برای افزایش تعرفه‌ی تلفن‌های همراه وجود ندارد.
 
حسن رضوانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تنها تغییری که در زمینه‌ی تعرفه تلفن‌های همراه ایجاد شده آن است که به تازگی نرخ پایه دولتی برای اپراتور‌ها تعیین شد که این نرخ قبلا وجود نداشته است.
 
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان این‌که چنین نرخی تاکنون به اپراتورها اعلام نشده و احتمالا هفته آینده ابلاغ خواهد شد، اظهار کرد: پس از تعیین این نرخ اپراتورها می‌توانند خدمات خود را تا ۲۰ درصد بالای نرخ پایه ارائه کنند.
 
رضوانی با تاکید بر این‌که این موضوع در پروانه اپراتور‌ها نیز ذکر شده است، خاطر نشان کرد: اگر اپراتوری تصمیم بر آن داشت که تعرفه‌های خود را تغییر دهد، قطعا باید این موضوع را از قبل به کاربران خود اطلاع‌رسانی کند.
 
وی در عین حال خاطر نشان کرد: نرخ پایه دولتی به گونه‌ای تعریف شده که حتی با وجود افزایش ۲۰ درصدی آن تغییر چشم‌گیری در قیمت‌ها حاصل نخواهد شد.
 
او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به فلت‌کردن شماره‌های همراه اول اشاره کرد و گفت: پیش از این اپراتور اول برای تماس‌های بین‌شهری خود هزینه‌ی جابه‌جایی داشت که اگر این هزینه حذف شود، درآمد‌های این شرکت افزایشی نخواهد یافت اما به هرحال برای رقابت و حفظ شرایط رقابتی این اقدام می‌تواند گامی موثر باشد.
 
معاون رگولاتوری در بخش پایانی صحبت‌های خود در ارتباط با تعرفه‌ تلفن ثابت اظهار کرد: تاکنون در زمینه‌ی تلفن ثابت افزایشی در تعرفه‌ها صورت نگرفته است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.