ریاحی: نمی‌توانم معجزه کنم / خداحافظی دبیر جشنواره موسیقی فجر

۲۹ام بهمن ،

به گزارش خبرآنلاین، ریاحی که از دوره بیست و ششم، سه سال پشت سرهم دبیری این جشنواره را برعهده داشته است، گفت: «یک هدفی داشتم که چند سال آمدم و دنبالش کردم و آن کشف استعدادهای جوان و درخشان بود. حالا که این حرکت استعداد یابی جا افتاده است، فکر نمی‌کنم سال دیگر این مسوولیت را بپذیرم.»

او در‌این‌باره توضیح داد: «آدم باید هر مسئولیتی را که می‌پذیرد، امکانات هم داشته باشد، معجزه که نمی‌توان کرد. این کار بجز‌‌ همان هدف استعدادیابی، جذابیتی دیگری برایم نداشته و ندارد. البته گروه خوبی در کنارم داشتم که دلم برایشان تنگ می‌شود و همین جا از زحماتشان تشکر می‌کنم.»

دبیر بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با اشاره به اینکه کارهای اجرایی او را از آهنگسازی و تدریس باز می‌دارد، افزود: «اصولاً من نباید مدیر جشنواره باشم، چرا که یک هنرمندم و باید سراغ کار اصلی‌ام بروم. جشنواره بیشتر به یک مدیر هنری نیاز دارد تا با همکاری هنرمندان برنامه‌هایش را پیش ببرد.»

ریاحی در واکنش به این پرسش که آیا نگران نیست دبیر بعدی جشنواره در جهت خلاف برنامه‌های سه سال قبل حرکت کند و جریان کشف استعدادهای جوان را دنبال نکند، پاسخ داد: «امیدوارم این راه ادامه پیدا کند و باید منتظر ماند و دید که چه می‌شود. البته اگر یک منشور و برنامه مدون برایش تصویب شود، مشکلی پیش نمی‌آید.»

۵۸۲۴۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.