ریاست فدراسیون از بروز هر اتفاقی بی اطلاع است / دنیامالی باز نگردد وضع قایقرانی همچنان نا بسامان می ماند!

۳ م دیماه ،

مربی سابق تیم ملی کاناپولوی بزرگسالان گفت: شرایط در فدراسیون قایقرانی به گونه ای است که ریاست فدراسیون از بروز هر اتفاق و رخدادی بی خبر است.

مهران قزلباش مربی سابق تیم ملی کاناپولوی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر ورزشکاران این رشته تنها به دنبال حضور در رقابت های لیگ برتر می باشند و خبری از برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی نیست و پیش از این به سبب بحث تعلیق سفر تیم ملی به رقابت های جهانی لغو شد و مدت بسیاری است که ملی پوشان برنامه ای ندارند.


وی گفت : با وجود اینکه اتفاقات مختلفی در فدراسیون رخ می دهد اما ریاست فدراسیون همچنان اظهار بی اطلاعی میکند و این در حالی است که از حواشی اردوی تیم ملی روئینگ در آبادان نیز خبر نداشت.


وی افزود: در صورتیکه شرایط به همین منوال پیش رود تیم های ملی کشورمان از حضور در مسابقات مختلف محروم خواهند شد و تا زمانیکه دنیامالی به فدراسیون باز نگردد وضع به همین شکل خواهد ماند.


قزلباش تصریح کرد: با توجه به اینکه دنیامالی مسئول توسعه قایقرانی در آسیا است به همین سبب وی از ما خواسته بود تا اسفند ماه سال جاری با هدف آموزش و توسعه این رشته راهی هند شویم که با توجه به شرایط کنونی حضورمان در هند مشخص نیست.
/آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.