ریدلی اسکات به خاطر مرگ برادرش فیلمبرداری «حقوقدان» را به تعویق انداخت

قانون- ریدلی اسکات با توقف فیلمبرداری پروژه سینمایی جدید خود از لندن به لس آنجلس بازگشت تا در کنار خانواده برادر کوچکش تونی اسکات باشد.
به گزارش خبرآنلاین، این کارگردان نامزد اسکار در بریتانیا بود که خبر مرگ ناگهانی برادرش را بر اثر پریدن از یک پل در لس آنجلس شنید.

ریدلی اسکات تصمیم گرفت فیلمبرداری فیلم «حقوقدان» را یک هفته به تعویق بیندازد تا به لس آنجلس پیش خانواده تونی اسکات برود.

گروهی بازیگر درجه یک شامل خاویر باردم، پنه‌لوپه کروز، کامرون دیاز، میشائل فاسبندر و براد پیت در «حقوقدان» بازی می‌کنند که تولید استودیو فاکس قرن بیستم است.

فیلمنامه را کورمک مکارتی نوشته و داستان درباره وکیلی است که درگیر قاچاق مواد مخدر می‌شود. «حقوقدان» یکی از چند پروژه سینمایی و تلویزیونی است که برادران اسکات روی آن کار می‌کردند.

تونی اسکات که روز جمعه در ۶۸ سالگی درگذشت، کارگردان فیلم‌هایی چون «تاپ گان» و «روزهای تندر» است. اخبار تایید‌نشده حاکی از آن است که او اخیرا متوجه شده بود یک تومور غیر قابل جراحی در مغزش دارد.

او روز جمعه خود را از روی پل وینسنت توماس در نزدیکی سن پدرو به پایین پرت کرد.

ریدلی اسکات برای فیلم‌های «تلما و لوئیز»، «گلادیاتور» و «سقوط بلک هاوک» سه بار نامزد اسکار بهترین کارگردان بوده است. «دوئل‌کنندگان»، «بیگانه»، «بلید رانر»، «افسانه»، «سرباز جین»، «هانیبال»، «پادشاهی آسمان»، «گانگستر آمریکایی»، «مجموع دروغ‌ها» و «رابین هود» از دیگر ساخته‌های اوست.

هالیوود ریپورتر / ۲۰ اوت / ترجمه: علی افتخاری
 


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.