رینگ کشاورزی در قبضه برنج وارداتی است

رینگ کشاورزی در قبضه برنج وارداتی است

در جریان معاملات روز جاری، رینگ کشاورزی در قبضه برنج قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایانا از رینگ کشاورزی، در جریان معاملات امروز ۱۰ هزار تن برنج وارداتی روی میز فروش قرار گرفت.

گفتنی است، امروز کارگزاری بانک سپه به نمایندگی از شرکت توسعه تجارت بین‌الملل زرین پرشیا امید در ۱۳ عرضه جداگانه که به‌صورت یک‌هزار یا ۵۰۰ تنی است، برنج وارداتی از تایلند را به قیمت پایه شش‌هزار و ۵۰۰ ریال روی میز فروش گذاشت. بر اساس محدودیت نوسان قیمت در این رینگ، حداقل قیمت مجاز شش‌هزار و ۱۷۵ ریال و حداکثر قیمت مجاز شش‌هزار و ۸۲۵ ریال تعیین شده است. محل تحویل این کالا در استان‌های تهران، فارس، بوشهر، خوزستان، خراسان رضوی، کرمان، هرمزگان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و کردستان است.

همچنین امروز ۴۵۰ تن شکر سفید تولید قند شیروان توسط کارگزاری سینا به نمایندگی از شرکت قند شیروان قوچان بجنورد به قیمت پایه ۱۳ هزار و ۳۰۰ ریال عرضه شد. حداقل قیمت مجاز ۱۲ هزار و ۶۳۵ ریال و حداکثر قیمت مجاز ۱۳ هزار و ۹۶۵ ریال تعیین شده است.

این گزارش حاکی است، در این روز ۱۲۰ تن ذرت دانه‌ای توسط کارگزاری بانک کشاورزی به نمایندگی از شرکت ستاره تجارت مشرق زمین ایران نیز عرضه شد. قیمت پایه این محصول ۹ هزار و ۴۹۹ ریال تعیین شده است. حداقل قیمت مجاز برای این کالا ۹ هزار و ۲۴ ریال و حداکثر قیمت مجاز ۹ هزار و ۹۷۴ ریال است.

کارگزاری بانک کشاورزی ۱۰۰ تن کنجاله سویا پلیت را نیز با نرخ پایه ۱۰ هزار و ۹۵۰ ریال عرضه کرده است که عرضه‌کننده این محصول نیز شرکت ستاره مشرق زمین است.

این گزارش حاکی است، روز گذشته رینگ کشاورزی شاهد معامله دو محصول کنجاله سویا پلیت و ذرت دانه‌ای بود. بر همین اساس ۳۰ تن کنجاله سویا پلیت به ارزش ۳۳۰ میلیون ریال معامله شد و همچنین ۱۴۵ تن ذرت دانه‌ای برزیل نیز به ارزش یک‌هزار و ۶۵ میلیارد ریال معامله شد./

E-910703-02

بازرگانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.