رینگ کشاورزی پررونق شد

رینگ کشاورزی پررونق شد

رینگ کشاورزی بورس کالا امروز شاهد عرضه نزدیک به دوهزار تن کالا است.

به گزارش خبرنگار ایانا، امروز ذرت دانه‌ای، کنجاله سویا پلیت و گندم دامی روی میز فروش رفت. کارگزاری سینا به نمایندگی از یک فروشنده حقیقی یک‌هزار و ۵۰۰ تن ذرت دانه‌ای اکراین را روی میز فروش گذاشت. قیمت پایه این محصول هفت‌هزار و ۳۵۰ ریال تعیین شد. با توجه به نوسان قیمت مشخص در رینگ کشاورزی، حداقل قیمت مجاز برای این معامله هفت‌هزار و ۲۰۰ و حداکثر قیمت مجاز هفت‌هزار و ۴۵۰ ریال اعلام شده است.

همچنین کارگزاری بانک سینا ۱۰۰ تن گندم دامی کردستان را به نمایندگی از شرکت تولیدی بازرگانی مهران پارس صبا عرضه کرد. قیمت پایه این محصول پنج‌هزار و ۵۵۰ ریال است. حداقل قیمت مجاز برای معامله پنج‌هزار و ۲۷۲ ریال و حداکثر قیمت مجاز پنج‌هزار و ۸۵۸ ریال اعلام شده است.

گفتنی است، سومین عرضه این کارگزاری باز هم گندم دامی کردستان است که مبلغ ۲۵۰ ریال بابت هزینه حمل به قیمت آن افزوده شده است. بر همین اساس، قیمت پایه این محصول پنج‌هزار و ۸۰۰ ریال تعیین شده است. حداقل قیمت مجاز برای معامله پنج‌هزار و ۵۱۰ و حداقل قیمت مجاز شش‌هزار و ۹۰ ریال است.

امروز بانک کشاورزی نیز ۱۰۰ تن کنجاله سویا پلیت برزیل را به نمایندگی از یک فروشنده حقیقی عرضه کرده است. قیمت پایه این عرضه ۱۱ هزار ریال تعیین شده است. حداقل قیمت مجاز برای معامله هشت‌هزار و ۸۰۰ ریال و حداکثر قیمت مجاز ۱۳ هزار و ۲۰۰ ریال است.

در معاملات روز گذشته نیز از ۱۰ هزار تن برنج عرضه شده، پنج‌هزار و ۵۰۰ تن آن مورد معامله قرار گرفت. ارزش این معاملات بیش از ۲۹ میلیارد ریال بود. همچنین شکر سفدی شرکت قند شیروان نیز دیروز مورد معامله قرار گرفت. بر همین اساس ۴۵۰ تن شکر سفید به ارزش پنج میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال معامله شد.

دیروز ۱۲۰ تن ذرت دانه‌ای نیز به ارزش ۸۸۲ میلیون ریال معامله شد. در مجموع در این روز حدود شش‌هزار و ۱۰۰ تن محصول کشاورزی به ارزش حدود ۳۰ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت./

 

خبرنگار: مهدیه انوشه

E-910704-02

بازرگانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.