رییس‌جمهور منتخب: سیاست ما جذب است نه دفع

۲۹خردادماه،

رییس‌جمهور منتخب گفت: هر کس که بیشتر به این نظام و ایران عشق می‌ورزد باید پیشتاز فداکاری برای نظام و اسلام باشد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) دکتر حسن روحانی در همایش ستادهای انتخاباتی خود در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با تشکر از اعضای ستادهای خود افزود: تقاضای من از آن‌هایی که اعتقاد بیشتری به دولت تدبیر و امید دارند این است که پیشتاز خدمت و فداکاری در راه تحقق آرمان‌های دولت خود باشند.

وی با تشکر از تدابیر تعیین کننده و راهگشای مقام معظم رهبری گفت: از همه مراجع، علما فرهیختگان، اندیشمندان، جریان‌های سیاسی، اصلاح‌طلبان، اعتدال‌گرایان، اصولگرایان و همه آن‌هایی که به صحنه آمدند به ویژه مردم و جوانان پرنشاط و عزیز تشکر می‌کنم.

وی روحانی گفت: مطمئن هستم حضور این مردم تنها به روزهای انتخابات محدود نیست و حمایت ، هدایت و ارشاد مردم برای این دولت به اذن خداوند تا پایان ادامه خواهد یافت.

رییس‌جمهور منتخب گفت:‌ مبنای ما از اول شایسته‌سالاری و فراجناحی بود؛ بنابراین از همه نیروهای شایسته جامعه استفاده می‌کنیم.

روحانی افزود: سیاست ما جذب است نه دفع.

وی گفت:‌ باید این روحیه نشاط، ایستادگی و فداکاری را برای همیشه حفظ کنیم.

وی افزود: ما باید در برابر مردم، آگاهی ملت و شور و نشاط آن‌ها احساس مسوولیت کنیم و دست در دست یکدیگر نهیم تا به همه اهداف نظام و ملت دست یابیم.

در پایان این همایش از تمبر یادبود «ملت» که منقش به عکس روحانی نماد کلید و به رنگ بنفش بود رونمایی شد.

پیش از سخنان رییس‌جمهور منتحب، نعمت‌زاده رییس ستاد انتخاباتی وی گزارشی از فعالیت ستادهای انتخاباتی ارائه کرد و گفت: توسعه کشور باید از جمله اهداف فعالیت‌های فعالان این ستادها باشد و باید دولت تدبیر و امید را با قلم‌ها و اندیشه‌های خود یاری دهند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.