رییس‌جمهور ۱۲ تیرماه گزارش مفصلی از عملکرد دولت به مردم می‌دهد

فروردین ۱۴۰۳

میرتاج‌الدینی:

ایران > دولت– ممتازنیوز:
میرتاج‌الدینی با بیان این خبر که رییس‌جمهور ۱۲ تیرماه گزارش مفصلی از عملکرد دولت به مردم می‌دهد، گفت: کارنامه عملکرد دولت نهم و دهم بالاتر از همه دولت‌هاست.

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی در حاشیه مراسم بزرگداشت علامه شیخ حسن شحاته در مسجد ارگ تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی دربارهٔ مراحل واگذاری و انتقال دولت به رییس‌جمهور منتخب، گفت: دولت در مراحل واگذاری و انتقال دولت یکسری اقداماتی را آغاز کرده و در همه مراحل انتقال دولت کمک خواهد کرد. بعضی از کارهای روزمره کشور همچون تامین کالاهای اساسی انجام شده، دولت یازدهم کابینه را تشکیل دهد و کارها را به دست گیرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که آقای احمدی‌نژاد گفته در تحویل دادن دولت یکسری ناگفته‌ها دارد، آیا شما از این ناگفته‌ها اطلاع دارید، تصریح کرد: این حرف‌ها مربوط به تحویل دادن دولت نیست. رییس‌جمهور همیشه با مردم سخن گفته و این بار نیز گزارش عملکرد خواهد داشت و از این حاشیه‌سازی‌هایی که رسانه‌ها می‌خواهند انجام دهند به دور است.

میرتاج‌الدینی افزود: رییس‌جمهور ۱۲ تیرماه در یک برنامه تلویزیونی به طور مستقیم گزارش مفصلی به مردم ارائه خواهد داد. این گزارش بسیار جامع است که البته در یک جلسه نمی‌تواند عملکرد هشت ساله دولت را بیان کند.

وی با بیان این‌که آیندگان دربارهٔ عملکرد دولت قضاوت خواهند کرد، گفت: این دولت کارهای بسیاری انجام داده و کارنامه عملکرد این دولت بالاتر از همه دولت‌هاست و این آمار و گزارش‌ها این مساله را روشن می‌کند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.