رییس بسیج: ما اهل سیاست نیستیم و فقط از کشور دفاع می‌کنیم

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobotf/images/9e6d8__80318020-3151914.jpg

سیاست > نظامی – باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رییس سازمان بسیج مستضعفین می گوید: ما اهل سیاسی‌کاری نیستیم و فقط از کشور دفاع می‌کنیم.

سردار غلامحسین غیب‌پرور با اشاره به اینکه برخی اتهام وارد می‌کنند که بسیج، در عرصه فعالیت‌های سیاسی وارد می‌شود، گفت: بسیج، هیچگاه اهل سیاسی‌کاری نیست. حیطه وظایف ما مشخص است و در همین چارچوب اقدام می‌کنیم. ما فقط از کشور و انقلاب و نظام اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌ها دفاع می‌کنیم.

وی افزود: وظیفه بسیج، حراست از کشور در مقابل تهدیدهاست و در کنار آن، سازندگی تکلیف دیگر ماست که تا به حال، بحمدالله توانسته‌ایم به این اهداف دست یابیم.

سردار غیب‌پرور، ضمن اشاره به این نکته که ما نه تحت تأثیر جوسازی‌ها هستیم و نه برنامه‌ها و اقداماتمان را بر اساس منافع شخصی تنظیم می‌کنیم گفت: بسیج، نیرویی است که با اعتقاد به مبانی نظام و انقلاب و بر اساس تبعیت از مقام عظمای ولایت، به ایفای وظایف می‌پردازد و البته در این راه، از هیچ فشاری هراسی نداریم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه، با اشاره به اینکه توان دفاعی کشور، چشم دشمنان و بدخواهان را کور کرده است گفت: البته ما به این اندازه اکتفا نمی‌کنیم و توان دفاعی‌مان را به هر اندازه که بخواهیم، افزایش خواهیم داد.

سردار غیب‌پرور افزود: شاید برخی در لزوم افزایش توان و اقتدار دفاعی تشکیک کنند اما این امر، لازمه و اصلی‌ترین نیاز کشور در برهه حساس کنونی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: بسیج، آمادگی دارد هر جا که بحث اعتلای کشور و تقویت اقتدار کشور در ابعاد مختلف در میان باشد، وارد عمل شود و با روحیه ایثار و شهادت و همت و کار جهادی به رفع موانع اقدام کند.

۲۹۲۱۹

 

 

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.