رییس جمهور:اگر موانعی در راه اجرای مصوبات دولت در خوزستان وجو داشته باید برطرف شود

۳۱فروردین۱۳،

رییس جمهور در بدو ورود به استان خوزستان بر رفع موانع اجرای مصوبات هیات دولت در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی نژاد صبح امروز که در راستای دور چهارم سفرهای استانی به استان خوزستان سفر کرده است، در فروردگاه بین‌المللی اهواز در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات مردم خوزستان و با بیان این‌که این دیار،‌ دیار مردان مجاهد و استقلال‌طلب است، گفت: مردم این دیار همواره برای استقلال، ارزش‌های اسلامی و الهی تلاش کردند و سبب فخر ملت ایران می باشند.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: دولت برآمده از مردم با تمام وجود در خدمت مردم تعالی، پیشرفت و آبادانی و رفع مشکلات و پیشبرد امور کشور است.

رییس جمهور با بیان این‌که تاکنون سه بار سفر استانی به استان خوزستان صورت گرفته است گفت: در هر سفر دولت مجموعه کارهایی که در استان در حال انجام است و باید انجام شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

احمدی نژاد در ادامه به تشریح برنامه‌های این سفر پرداخت و گفت: در ابتدا قصد ارادت به مردم این دیدار داریم و ان‌شالله در چند شهرستان تازه تاسیس این استان حضور پیدا خواهیم کرد و با مردم آن دیدار گفت‌وگو خواهیم داشت.

احمدی نژاد حضور در دو کارگروه کشاورزی و معدن را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد و گفت: ان شالله در جلسه حماسه سیاسی که با حضور جوانان نیز برگزار می‌شود، شرکت خواهیم کرد.

احمدی نژاد با بیان این‌که در این استان پروژه‌های آماده افتتاح بسیاری وجود دارد،اظهارداشت: ان شالله در طول سفر در مراسم افتتاح چندین پروژه خود حضور پیدا می‌کنم.

وی همچنین به برگزاری جلسه استانی هیات دولت در روز دوشنبه در این استان اشاره کرد و گفت: در این جلسه مروری بر روند پیشرفت مصوبات قبلی و کارهای انجام شده در استان خواهیم داشت و تلاش می‌شود اگر موانعی در راه اجرای مصوبات قبلی وجود داشته برطرف شود و ان شالله مصوبات تازهی نیز در ارتباط با مسائلی که موضوعیت پیدا کرده خواهیم داشت.

رییس جمهور قرار است تا ساعاتی دیگر در مصلای اهواز در جمع مردم این شهرستان به ایراد سخنرانی بپردازد.

رییس جمهور را در سفر استانی به خوزستان اسفندیار رحیم مشایی ، ثمره هاشمی ،بقایی ، الهام ،سید حسن موسوی و زریبافان همراهی می‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.