رییس جمهوری از کارگران ،گروههای کار و واحدهای نمونه سال ۹۰ تجلیل کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در مراسم تجلیل از کارگران،گروههای کار و واحد های نمونه سال ۹۰ منتخب بیست و سومین جشنواره ملی امتنان که در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد ‘محمود احمدی نژاد ‘با اهدای لوح از منتخبان تجلیل کرد.

یازده کارگر نمونه که از سوی رییس جمهوری تجلیل شدند از استانهای تهران ،خراسان جنوبی ،فارس ،چهار محال و بختیاری ،اصفهان ،همدان ،لرستان ،آذربایجان غربی ،کرمان ،هرمزگان و خراسان شمالی بودند.

این کارگران به دلیل طرح هایی شامل ساخت مجموعه ای از قطعات توربین بادی ،نصب شیر برقی و برد plc بر روی فیلتر های اکسیژن ساز ،طراحی ساخت و نصب تاور ۳۱۰۲ ،دستگاه تست شیر کنترل -تخلیه – اطمینان و ترموستات ،طراحی و ساخت خط تولید و طراحی کنترل نهایی محصول تجلیل شدند.

از دیگر طرح های این کارگران می توان به طراحی و ساخت مشعل هوشمند ،اصلاح دانش فنی تولید اسانس ،طراحی و ساخت دستگاه بارگیری خشت خام ،تعمیر طرح و نصب گیرباکس بر روی شیر های خطوط ،تعمیر پمپ سانتریفیوژ ،تصفیه گاز و تولید ذرات مغناطیسی اشاره کرد .

همچنین شش گروه کار نمونه دارای طرحهای ساخت برج تقطیر اتمسفر یک ،پالایشگاه شازند اراک از استان مرکزی ، ساخت تجهیزات ماشین آلات و لوازم جانبی خط تولید کارخانه از سیستان و بلوچستان ،طراحی و ساخت دستگاه دسته زنی تمام اتوماتیک ظروف شیشه ای از خراسان رضوی ،تعمیرات اکسپندر کارخانه اکسیژن از زنجان ،طراحی و ساخت اکسل جلو تراکتور دو دیفرانسیل از آذربایجان شرقی ،طراحی و ساخت دستگاه ایندی گو کارخانه نساجی از یزد بودند.

واحدهای نمونه تجلیل شده نیز از استانهای مازندران در زمینه صنعت روشنایی ،سمنان در زمینه ریسندگی ،اردبیل در زمینه روکش های hdf،mdf و …، کردستان در زمینه سیمان ،کرمانشاه در صنعت مواد غذایی و البرز در صنعت برق و قدرت بودند.

در این مراسم ‘عبدالرضا شیخ السلامی ‘‌وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی نیز حضور داشت.

سیام **۹۰۱۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۰۷۲۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.