رییس جمهوری تبریز را به مقصد تهران ترک کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ‘محمود احمدی نژاد’ در این سفر ابتدا در میان استقبال گرم و صمیمی اهالی روستای زغن آباد ورزقان وارد این روستا شد و همراه با مردمان آن از مناطق زلزله زده روستا دیدن کرد.

رییس جمهوری اسلامی ایران همچنین با بازدید از مناطق مختلف روستای زنگ آباد و اطلاع یافتن از نحوه کمک رسانی به مردم زلزله زده دستورات لازم را برای شتاب بخشی در رفع مشکلات آنان صادر کرد.

دکتر احمدی نژاد همچنین با حضور در چادرهای اسکان موقت زلزله زدگان پای درد دل هموطنان زلزله زده نشست و به زبان آذری با مردم این روستا صحبت و با آنان ابرازهمدردی کرد.

روستاییان نیز مشکلات و نیازهای خود را از نزدیک با رییس جمهوری در میان گذاشتند.

دکتر احمدی نژاد در بازدید از مناطق زلزله زده به چادر کودکان سر زد و آنان را در آغوش کشیده و در فضایی عاطفی و صمیمی با آنها به گفت و گو نشست.

در این سفر وزرای کشور، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری و رییس سازمان هلال احمر دکتر احمدی نژاد را همراهی می کردند.

عصر روز شنبه ۲۱ مردادماه دو زمین لرزه به بزرگی ۶٫۲ و شش درجه در مقیاس امواج درونی زمین ریشتر شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس در آذربایجان شرقی را لرزاند.

این سه شهرستان به ترتیب با ۱۵۰ و ۵۰ و ۶۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۶، ۹۷ و ۱۱۰ کیلومتری شمال شرقی تبریز مرکز استان قرار دارند.

۶۴۵/۵۸۷/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۹۴۶۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.