رییس دانشگاه آزاد قم: بیمارستان ویژه منطقه پردیسان تاسیس می گردد

۳۰م آذر ،

216.JPG

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم از ساخت بیمارستان ویژه منطقه پردیسان و برای محرومیت‌زدایی درمانی این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، غلامعلی قاسمی در آیین گرامیداشت هفته پژوهش و وحدت حوزه و دانشگاه که در تالار غدیر دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد، به ظرفیت بالای علمی واحد قم اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با مساعدت مسئولان استان، در نظر دارد بیمارستان دانشکده پزشکی در منطقه پردیسان احداث نماید.

وی هدف از تاسیس این بیمارستان را اشتغال زایی بالایی و رفع محرومیت زدایی درمانی این منطقه عنوان و اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۸۰۰۰ دانشجو در مقاطع و رشته‌های مختلف داریم و در این دانشگاه رشته‌های علوم پزشکی قدیمی‌ترین رشته‌های تحصیلی ما می باشند.

قاسمی با بیان اینکه زمین لازم برای احداث این بیمارستان در مجموعه دانشگاهی منطقه پردیسان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم پیش بینی شده، عنوان کرد: به منظور احداث سازه آن نیازمند همراهی مسئولان استانی هستیم.

وی از ایجاد سه رشته فنی مهندسی برق، مکانیک و عمران به مجموعه رشته های دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی قم خبر داد و افزود: به منظور پشتیبانی مالی مجموعه کارگاهی رشته های فنی ایجاد شده شش میلیارد ریال هزینه ایجاد زیرساخت های لازم برای ورود رشته های تازه پیش بینی شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.