رییس دانشگاه بوعلی سینا: کارکنان دانشگاه افزایش سطح علمی خود را جدی بگیرند

۲۳ام بهمن ،

12-332.jpg

رییس دانشگاه بوعلی سینای همدان با اشاره به بعضی مشکلات اعتباری و مالی دانشگاه، گفت: تیم مدیریتی دانشگاه حداکثر توان خود را جهت رفع این مسائل به کار بسته است و امیدواریم به زودی شاهد کاهش مشکلات باشیم.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زلفی گل از خدمات کلیه پرسنل دانشگاه تقدیر کرد و گفت: مشکلات پرسنل دانشگاه را درک می‌کنیم و با این که در شرایط سختی از نظر مالی هستیم، ولی تمام تلاشمان بر این است تا بتوانیم برای پرسنل دانشگاه، آرامش بیشتری فراهم کرده و مطالباتشان را پر داخت کنیم.

زلفی گل ضمن استقبال از طرح بعضی انتقادات از سوی دانشگاهیان، افزود: تلاش و هدف ما ارتقای سطح دانشگاه در ابعاد مختلف از جمله در زمینه کارمندی و هیات علمی در قالب اجرای قوانین و دستورالعمل‌های مربوطه است و به ویژه در این قسمت، برای ما بسیار مهم است که اشخاصی را که به کار می‌گیریم، کاملا در خدمت نظام جمهوری اسلامی و دانشگاه باشند.

رییس دانشگاه بوعلی سینا به همه کارکنان دانشگاه پیشنهاد کرد که ادامه تحصیل و افزایش سطح علمی خود را جدی گرفته و مورد اهتمام قرار دهند که هم سبب ارتقای جایگاه و افزایش حقوق آن‌ها شود و هم ارتقای کیفی عملکرد کارکنان دانشگاه را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.